השוק

אילון מאסק בהלם: בכיר לשעבר בטסלה מוכר את מניותיו - כל הפרטים

לאחר שהכריז על התפטרותו כסגן הנשיא בטסלה, דרו באגלינו הודיע כי הוא מוכר את מניותיו בחברה בשווי של 181.5 מיליון דולר. באגלינו התפטר מתפקידו לאחר שטסלה החלה בקיצוצים נרחבים בחברה הכללו פיטורים של יותר מ-10% מהעובדים

מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
דרו באגלינו, אשר שימש כסגן הנשיא הבכיר להנדסת מערכות ההנעה והאנרגיה של הענקית טסלה והודיע החודש על התפטרותו, הכריז כי הוא מוכר 1.14 מיליון מהמניות שלו בחברה בשווי של 181.5 מיליון דולר. 
טסלה, הידועה כיצרנית כלי הרכב החשמליים שבראשה עומד איש העסקים אילון מאסק, מקיימת בימים אלו שינויים ארגוניים שונים אשר כוללים קיצוץ של יותר מ-10% ממספר העובדים הגלובלי.
על פי הדיווח באתר החדשות CNBC, הקיצוצים הנרחבים בענקית טסלה הינם תוצאה של ירידה במשלוחים ברבעון הראשון וצניחה במחיר המניה. באותו יום, החליטו באגלינו ועמיתיו כי הם עוזבים את החברה. 
בימים אלו הענקית טסלה מקיימת שינויים ארגוניים בחברה ומקדישה יותר תשומת לב בהשקעה על משאבים לטכנולוגיה לנהיגה עצמית ולפיתוח רובוטקסי. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, הודיע באגלינו על פרישתו מהתפקיד: "קיבלתי את ההחלטה הקשה לעזוב את טסלה אחרי 18 שנים. אני כל כך אסיר תודה שעבדתי ולמדתי מאינספור האנשים המוכשרים להפליא בטסלה לאורך השנים".
 
בשבוע האחרון, מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, אמר בשיחת הרווחים של החברה כי טסלה עדיין מתכוונת לייצר רכבים חשמליים במחיר סביר ודגמים חדשים יוצגו בשנת 2025. לצד זאת, הוסיף אילון מאסק:  "אם מישהו לא מאמין שטסלה תפתור אוטונומיה, אני חושב שהוא לא צריך להיות משקיע בחברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצלחה!!!!
    אנצי! 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצלחה זה לעבוד 8 שעות ביום כדי שתקבל קידום ואז תוכל לעבוד 12 שעות ביום-רוברט פרוסט!!!!
    סגור