שיווק ופרסום

דו"חות אדמה: עלייה של 9% בהכנסות, ירידה של 11% ברווח הנקי

הכנסותיה של חברת האגרוכימיה הסכתמו במעל מיליארד דולר, הרווח הנקי הסתכם בכ-72 מיליון דולר 
נועם בראל | 
חן ליכטנשטיין מנכ"ל אדמה (צילום יח"צ)
חברת האגרוכימיה אדמה, לשעבר מכתשים אגן, פרסמה את תוצאותיה הכספיות והציגה עלייה של כ-9.2% בהכנסות, שעקפו את המיליארד דולר ברבעון שני. עם זאת, החברה רושמת ירידה של כ-11.2% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
על פי דו"חות החברה, הכנסותיה של אדמה הסתכמו ברבעון הראשון בכ-1.02 מיליארד דולר, עלייה של כ-9.2% לעומת הכנסות של כ-937 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של החברה של החברה ירד בכ-2.2% והסתכם בכ-136 מיליון דולר לעומת כ-139 מיליון דולר בשנה שעברה.
בשורה התחתונה, אדמה מסכמת את הרבעון השני עם רווח נקי של כ-72 מיליון דולר, ירידה של כ-11.2% לעומת רווח נקי של 81 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
יאנג שינצ'יאנג, יו"ר דירקטוריון אדמה, אמר כי "גם בתקופה בה הענף מראה סימני התאוששות, אדמה ממשיכה להציג ביצועים מעבר לביצועי התעשייה, וצומחת בקצב דו-ספרתי עם מכירות שיא והתרחבות בכל שווקי הפעילות המרכזיים. אנחנו נהנים מהיתרונות המסחריים והתפעוליים הגלומים בתשתית הגלובלית-סינית הייחודית שלנו, אשר יוצרת בסיס איתן לצמיחה זו."
חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה: "צמיחה חזקה ומבודלת בכל האזורים והעלאת מחירים תורמים להגדלת המכירות לרמות שיא, ועם סיום ההשפעה השלילית של הגנות המטבע מ-2017 מאפשרים לנו להמשיך ולהתקרב לרווחי השיא שהישגנו בשנה שעברה." 
אדמה פועלת בענף האגרוכימיה (תעשיית הכימיה לחקלאות). החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים להגנת הצומח שאינם מוגנים בפטנט (אך תלויים ברישוי). איחוד החברות יצר את החברה החמישית בגודלה בעולם מבין החברות העוסקת בתחום המוצרים להגנת הצומח. אדמה מוכרת את מוצריה בכ-100 מדינות באמצעות 60 חברות בנות ברחבי העולם.
החברה, שהיתה בעבר בשליטת קבוצת אי.די.בי, נמחקה לפני כחמש שנים מהבורסה בת"א, ונמכרה בשלבים לקבוצת כימצ'ינה הסינית, כאשר השלב האחרון הושלם לפני כשנה. לאחר מכן מוזגה החברה לתוך חברת סנונדה הסינית, החברה הבת של כימצ'ינה והחלה להיסחר בבורסה בשנזן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה