שיווק ופרסום

קים קרדשיאן תשמש כפרזנטורית 'קרולינה למקה' לצד בר רפאלי

החוזה עם קרדישאן נחתם לשנתיים ובמסגרתו היא תהפוך לשותפה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב ותחזיק בנתח של 10% מכל פעילות בארה"ב
משה בנימין |  2
לאחר שלל שמועות והשערות, מותג משקפי השמש קרולינה למקה ברלין הודיע היום (יום ד') על שיתוף פעולה שנחתם עם סלבריטאית העל קים קרדשיאן שבמסגרתו תשמש כפרזנטורית של המותג, לצד הדוגמנית ואחת מבעלות המותג בר רפאלי
במסיבת עיתונאים שנערכה לפני שעה קלה הודיעו בעלי קבוצת הודיס, שלאחרונה נמכרה לקבוצת קסטרו וכוללת גם את אורבניקה, טופ טן ו-Accessorize, על שיתוף הפעולה עם הכוכבת, כחלק ממהלך התרחבות החברה לחו"ל וכניסה לשוק האמריקאי. במסגרת החוזה איתה, קרדשיאן תשיק ליין משקפיים בעיצובה, שיכלול מהדורה מוגבלת של מוצרים, ותגיע לביקור בישראל במרץ הקרוב. 
החוזה עם קרדישאן נחתם לשנתיים ובמסגרתו היא תהפוך לשותפה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב. השותפות תבוא לידי ביטוי בנתח של 10% מהחברה שיוחזק בידי קרדשיאן, מכל פעילות בארה"ב. בנוסף קרדשיאן תקבל תגמול שנתי בהיקף של עד 5% מהכנסות ליין משקפי השמש שעוצבו על ידה ושווקו בארה"ב. בקבוצה העריכו את סך כל העלויות לשנת החדירה לארה"ב בכ-20 עד 30 מיליון דולר. 

רון רוטר, בר רפאלי ואורן בר גיל" />

למרות החיבור בין שתיים מהנשים המפורסמות בעולם, רפאלי וקרדשיאן, נכון לעכשיו, החברה לא צפויה לצאת עם סרט פרסומת בישראל או ארה"ב. במקום זאת, מתוכננת הפקת צילומי סטילס בפברואר 2019. 
קרדשיאן שנשואה (בשלישית, עם 3 ילדים) לראפר קניה ווסט, אף הוא מהמצליחים בעולם, היא אחת הכוכבות המפורסמות בעולם, מעצבת אופנה, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית שהפכה לתופעה עולמית, תקשורתית ומסחרית שתחילתה בסדרת הריאליטי The Kardashians - משפחת קרדשיאן יחד עם משפחתה המורחבת. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה הכותב האלמוני משה בנימין?... בדיחה. (ל"ת)
    מי זה משה בנימין?.. 09/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טראש מתחבר לטראש (ל"ת)
    סמי 09/2018/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור