רון רוטר: בן הדור השלישי לקבוצת קסטרו שבכלל לא רצה לעסוק באופנה

מי אתה רון רוטר? הוא הוביל את המיזוג עם הודיס, מונה למנכ"ל בגיל 35 ואושש את קסטרו בצורה מרשימה ממשבר הקורונה.

מערכת ice | 
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס (צילום רפי דלויה)
רונן רוטר, יליד 1985, הוא מנכ"ל קבוצת האופנה קסטרו-הודיס – דור השלישי בניהול החברה, ומי שנחשב לאחד המנהלים הצעירים והעולים בתחום.
ביוגרפיה עסקית
רוטר הוא בנם של אבי וגבי רוטר, ונכדם של אהרון ולינה קסטרו – האמצעי מבין שלושה אחים, לצד אריאל ואור. על רקע הייחוס המשפחתי, לא מפתיע שמגיל צעיר הוא סומן כממשיך הדרך בחברה המשפחתית – וזאת למרות שכילד, כך מספרת אימו, כלל לא רצה לעסוק בתחום הביגוד והאופנה. עם זאת, כבר בגיל 10 בחופשות מהלימודים הוא החל לעבוד במחסני חברת קסטרו ובהמשך שודרג לעבוד במכירות.
לאחר שסיים לימודי תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות (בהצטיינות) באוניברסיטת תל אביב ולימודי תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת הרווארד היוקרתית, נכנס רוטר ב-2013 לעסק המשפחתי כאנליסט פיתוח עסקי והתקדם בהדרגה בהיררכיה. הוא שימש בין היתר כסמנכ"ל הכספים וכמשנה למנכ"ל, והיה ממובילי המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס. מהלך זה שהושלם ב-2018 עם רכישת 100% מקבוצת הודיס – הכוללת בין היתר את המותגים הודיס, קרולינה למקה, טופ טן ורשת האופנה והאקססוריז לונדון – מוערך במאות מיליוני שקלים.
בשנת 2020 ובשיאו של משבר הקורונה, מונה רוטר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, בגיל 35, כשהוא מחליף במשבצת הנחשקת את הוריו, ששימשו כמנכל"ים משותפים. תחת רוטר ידעה הקבוצה להתרומם גם מהמגפה והשלכותיה על המשק הישראלי, תוך הטמעת תוכנית התייעלות – ולאחר שאת 2020 סיימה בהפסד של 12.8 מיליון שקלים, בשנה שלאחר מכן כבר רשמה קטסרו-הודיס תוצאות שיא, עם מעבר לרווח נקי של 108 שקלים והכנסות שעלו ב-33% והסתכמו ב-1.6 מיליארד שקלים.
במהלך 2021 השיקה הקבוצה את רשת עיצוב הבית קסטרו  HOMEואת תת המותג אורבניקה סטיישן. כיום מעסיקה הקבוצה אלפי עובדים ומפעילה מעל 300 חנויות ברחבי הארץ, בתחומי האופנה, הטיפוח והקוסמטיקה, וכלי הבית, לצד חנויות ודוכנים מעבר לים. בבורסה נסחרת הקבוצה, נכון לאפריל 2022, לפי שווי חברה של 826 מיליון שקלים
מעורבות קהילתית
רוטר נשוי לעדי, אדריכלית בהכשרתה, אב לשלושה ומתגורר בתל אביב. אחיו, יזם נדל"ן אריאל רוטר, הוא בעלה של השחקנית, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע. תחת שרביטו של רוטר, ובהמשך לערכים שיצקו דור המייסדים של הקבוצה, ממשיכה קטסרו-הודיס גם תחת הנכד במעורבות בקהילה. בין הפרויקטים להם שותפה הקבוצה: "קסטרו באוניברסיטה", "טרמינל העיצוב" ו"קסטרו למען מצוינות בחינוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה