פרסום ושיווק

מקצה שיפורים נוסף בקאן 2019: קטגוריה חדשה ל"פלנרים"

בקטגוריה החדשה תחת מסלול ה-Reach, השופטים יבחנו עבודות על פי "חשיבה פורצת דרך ופתרון בעיה שגורם לשינוי ומוביל לקריאייטיב מותאם"
משה בנימין | 
פסטיבל קאן ליונס 2018 (צילום יח"צ פסטיבל קאן)
לאחר ששינתה את מודל הפעילות בשנה שעברה, לאור סטירת הביקורת המצלצלת לפני שנתיים, הנהלת פסטיבל קאן ממשיכה בחיפוש הקדחתני אחר שיפורים וחידושים כדי להשאיר את תחרות הפרסום הגדולה בעולם רלוונטית ועדכנית ובעיקר רווחית.
לאחר שהפכה את העבודה עם משפיענים לקטגוריה בפני עצמה, התחרות תשלב ב-2019 2 קטגוריות חדשות: בידור בעולמות הספורט תחת ערוץ ה-Entertainment וקטגוריה נוספת בערוץ ה-Reach שאמורה לקסום לפלנרים, תחת השם אסטרטגיה קריאייטיבית שתפקידה "לחגוג את הרעיון מאחורי הרעיון" ולהציג כיצד "תכנון אסטרטגי יכול להגדיר מחדש את תפקידו של מותג, למצוא עבורו זירת עסקים חדשה ולהשפיע על צרכנים והתרבות בכלל".
בקטגוריית האסטרטגיה הקריאייטיבית השופטים יבחנו את העבודות לפי מפתח של "פרשנות ייחודית לאתגר שעומד בפני המותג, חשיבה פורצת דרך ופתרון בעיה שגורם לשינוי ומוביל לקריאייטיב מותאם". כמו כן, במקביל, הודיעה הנהלת התחרות על ביטול קטגוריית "עיצוב מוצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה