שיווק ופרסום

מכרז הפרסום של אורט בראודה: 'אשכנזי זלצמן' זכה ברכש מדיה

אשכנזי זלצמן רכש את המדיה עבור המכללה בשנים האחרונות, כך שלמעשה הוא ממשיך את ההתקשרות עם המכללה. בקריאייטיב יטפל משרד אחר שטרם הוכרז
משה בנימין |  2
אורט בראודה (צילום יח"צ)
מכרז הפרסום של מכללת אורט בראודה שיצא לדרכו לפני כ-5 חודשים קרוב לסיום. המכרז הופרד ל-2 חלקים, קריאייטיב ורכש ותכנון מדיה (עם אופציה למשרד אחד שיזכה ב-2 החלקים) הסתיים בחלקו עם זכיית משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בחלק המדיה. 
אשכנזי זלצמן היה המשרד שרכש את המדיה עבור המכללה בשנים האחרונות, כך שלמעשה הוא זכה שוב בתקציב וממשיך את ההתקשרות עם המכללה. בשנים האחרונות טיפל בחלק הקריאייטיב משרד הפרסום דרורי שלומי. 
למרות המכרז המופרד שדומה באופיו למכרזי הענק של המפרסמים הבינלאומיים, היקף רכש המדיה של המכללה עומד על כ-2 מיליון שקלים בלבד. "מעבר לשאיפה שלנו לשקיפות גבוהה יותר בתמחור רכיבי הפרסום, הפרדת המכרזים מאפשרת לכל מתמודד לנקוב במחיר האופטימלי בעד עבודתו וכך נמנעת אי הבנה באשר להיקף העבודה הנדרשת או באשר לכדאיות להמשיך את ההתקשרות - הכל פרוש לפניו לפני שהוא מגיש הצעתו, ואנו מקוים לקבל את החברות הטובות ביותר, אשר רוצות לעבוד אתנו". כך לדברי שני אילני, סמנכ"ל השיווק של המכללה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו שם יודע את העבודה :))
    ענת 01/2019/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשכנזי זלצמן. לא הייתי ניגשת מולם למכרז מחיר.
    סגור
  • 1.
    3 מכרזים נפרדים על תקציב של 1.8 מיליון...פשש... (ל"ת)
    חנן 01/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור