פרסום ושיווק

הפרסומאי של הליכוד: שרוליק איינהורן ינהל את הקריאייטיב

איינהורן יעץ בעבר לאביגדור ליברמן ולגילה גמליאל. העבודה שלו במסגרת קמפיין הליכוד לבחירות תיעשה בהפרדה מ'אלנבי' שבו הוא שותף באמצעות חברת PERCEPTION שבבעלותו 
משה בנימין |  2
שרוליק איינהורן (צילום בועז ארד)
שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי משרד הפרסום אלנבי הוא הפרסומאי ואיש הקריאייטיב שילווה את מפלגת הליכוד במירוץ לבחירות - כך נודע לאייס. 
במסגרת הרזומה הפוליטי שלו, איינהורן שימש כיועץ אסטרטגיה ותקשורת של שר הבטחון אביגדור ליברמן ממפלגת ישראל ביתנו, וכן שימש כיועץ של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ממפלגת הליכוד.
העבודה שלו במסגרת קמפיין הליכוד לבחירות תיעשה בהפרדה ממשרד הפרסום אלנבי שבו הוא שותף ואינו נמצא בצד הימני של המפה הפוליטית. בבחירות 2015 משרד הפרסום (השותפים יחד, כולל איינהורן) ליווה את מפלגת מרצ, אולם לאחר פחות מחודש נפרדו הצדדים לאחר מחלוקת על האסטרטגיה התקשורתית. 
איינהורן ישולב בצוות הקמפיין הבכיר של הליכוד שכולל את עופר גולן, דובר ראש הממשלה ומנהלי הקמפיין והאסטרטגיה יונתן אוריך וטופז לוק. איינהורן יספק את שירותיו למפלגה באמצעות חברה בבעלותו, נפרדת ממשרד הפרסום, בשם PERCEPTION. עוד בצוות כפי שפורסם באייס, גילי אג'נטרו ופליקס גוטקוביץ' בגזרת הדיגיטל. 


קמפיין הליכוד יצא לדרכו בימים האחרונים ונפתח בסערה תקשורתית, תרתי משמע, עם מודעת חוצות שעליה הופיעו תמונות של העיתונאים אמנון אברמוביץ' וגיא פלג מחדשות 12, רביב דרוקר מחדשות 13 ובן כספית ממעריב, ממבקריו של ראש הממשלה לצד הכיתוב "הם לא יחליטו. אתם תחליטו". בתחילה עלו המודעות כטיזר ללא אזכור לליכוד ויממה לאחר מכן הופיע בתחתית השלטים הכיתוב: "דווקא נתניהו! הליכוד".
מהליכוד נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לצוות הקמפיין". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שותף ברחוב אלנבי ויסע רק דרך איילון?
    שני 22/01/2019 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 1.
    יש לו ראש מופרע מדי בשביל הליצנים בליכוד
    ברכוזאור 21/01/2019 22:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מצב שיעשה יותר נזק מתועלת
    סגור