שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים ב'אברהם': סמנכ"ל הקריאייטיב שחר פילר פרש

פילר פורש לאחר כ-3 שנים במשרד שעבר לאחרונה שינוי ארגוני ועבר למודל עבודה חדש. במקביל לפרישה הוא הצטרף לצוות הקמפיין של מפלגת 'חוסן לישראל' בראשות בני גנץ
משה בנימין | 
שחר פילר (צילום יח"צ)
לאחר כ-3 שנים במשרד הפרסום אברהם, סמנכ"ל הקריאייטיב שחר פילר פרש מתפקידו - כך נודע לאייס.
פילר שימש בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד לצידו של עידן זמיר שאחראי לכל פעילות תחום האופנה של המשרד בתקציבים כגון רנואר, אירוקה ועוד. לפני מספר חודשים משרד הפרסום עבר תהליך של שינוי ארגוני שבמסגרתו הוא פועל כיום במתכונת של 4 צוותי עבודה, שבראשם ראש צוות (באחד מהם זמיר) ואלו אמונים על כל פעילות הפרסום של לקוחות המשרד, לרבות ניהול הסושיאל (עמודי פייסבוק ואינסטגרם), ניהול תקציבי גוגל, פרפורמנס ועוד לצד פעילות האופליין המסורתית שבראשה הפרסום בטלוויזיה.
על פניו נראה כי שיטת העבודה הנוכחית היא זו שדחקה את פילר לפרוש מהמשרד. במודל שהמשרד עובד בו כיום, עם דגש על עולמות הדיגיטל החדשים, הוא מנסה "להשאיר בבית" כמה שיותר ממגוון הפעילויות של הלקוחות, כגון סושיאל, פרפורמנס, תוכן וכו' שבד"כ זולג החוצה לספקים קטנים ונישתיים. הוא עושה זאת באמצעות אנשי קריאייטיב שנוגעים בכל אחד מחלקי הפאזל של הלקוחות במדיה - מרמת עמוד הפייסבוק ועד לקמפיין טלוויזיה, בצוותים שכוללים אנשי קופי, ארטים, אפרטריסטים וכו'.
בסיטואציה הזו פילר הרגיש שעבורו מדובר בשיטה שפחות תואמת את יכולותיו כאיש קריאייטיב בעל ניסיון, למרות שעבור המשרד, וכך גם לתחושתו, מדובר בהחלטה עם רציונל עסקי נכון שתואם את גודלו. בתוך כך, בימים אלו, פילר הצטרף לצוות הקמפיין של מפלגת חוסן לישראל של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ לצד טל רביב, און גולדשטיין ואייל סעדה
פילר (43) החל את דרכו בענף במשרד הפרסום אדלר חומסקי שבו היה למשך כ-4 שנים. משם המשיך למשרד הפרסום יהושע TBWA למשך כ-3 שנים ומשם למקאן תל אביב ל-3 שנים נוספות. לאחר 3 משרדי ענק פילר עבר למשרדים קטנים יותר בהם משקלו היה משמעותי יותר, בתחילה בדרורי-ארועטי (דאז, כיום dsay) ולאחר מכן ב'אברהם'. 
שחר פילר אישר את הפרטים ואמר לאייס: "יריב, נסים, דודיק ועידן הם אנשים מופלאים ואני חולה להם על התחת. לא פשוט לעזוב מקום כמו 'אברהם' אבל החלטתי שהגיע הזמן לחפש הרפתקאות חדשות עם אתגרים גדולים ומעניינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה