שיווק ופרסום
יוניליוור נפרדת מבאומן - תרכז את הפעילות במקאן וגרייט
המדיניות העולמית של יוניליוור היא לצמצם את מספר הספקים במערך הפרסום ולרכז את הפעילות של מותגי החברה. החברה שעובדת עם רשת IPG תפרד מסוכנויות פובליסיס
זמן קצר לאחר הזכייה המשמעותית של קבוצת פובליסיס - באומן בר ריבנאי בפעילות שטראוס, משרד הפרסום ייאלץ להיפרד מתקציבי הפרסום של חברת יוניליוור המטופלים אצלו בעקבות החלטה של יוניליוור העולמית. החברה הודיעה לבאומן על סיום ההתקשרות, שתחתום שיתוף פעולה של כ-25 שנים, ותרכז את פעילותה במשרדי הפרסום מקאן תל אביב וגרייט דיגיטל שיהיו המרוויחים העיקריים מהחלטה זו.
המדיניות העולמית של יוניליוור עליה הכריז סמנכ"ל השיווק הגלובלי של החברה, קית' וויד (שהודיע לאחרונה על פרישתו), היא לצמצם את מספר הספקים במערך הפרסום ולרכז את הפעילות של מותגי החברה תחת ניהול מרוכז ואחיד שחוסך עבורה עלויות. במסגרת החלטה זו, החברה העולמית שעובדת עם IPG מיישמת את ההחלטה גם בישראל וכפועל יוצא נפרדת מבאומן שהוא חלק מרשת פובליסיס העולמית.
ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור מסרה: "כחלק ממהלך התייעלות גלובלי של יוניליוור, אנו מצמצמים את מספר משרדי הפרסום אתם אנו עובדים בישראל. אני מודה לבאומן בר ריבנאי וליוסי לובטון באופן אישי על שנים של שותפות וחברות עמוקה שהובילה להצלחות רבות".
"הייתה לנו הזכות להיות שותפים לבניה של כמה מהמותגים המפוארים והאהובים בישראל" אמר בן מוסקל, מנכ"ל באומן בר ריבנאי. "אנחנו מודים למשפחת יוניליוור על שותפות פורה ומפרה של 25 שנים ובשם כל משפחת באומן-בר-ריבנאי מאחלים להם המון הצלחה בהמשך".
היקף הפעילות של באומן בר ריבנאי עבור יוניליוור נאמד בכ-5-6 מיליון שקל בשנה. הנחמה המעטה עבור המשרד היא בעובדה שלא מדובר בהפסד של פעילות מדיה מכיוון שהמשרד - באמצעות זניט - ממילא לא רכש זאת עבור יוניליוור, אלא יוניברסל מדיה מקבוצת מקאן.
באומן בר ריבנאי טיפל במותגי גלידות ודגנים של יוניליוור. בין אלו נמנים מותג ברנפלקס שהיה לאחד הקמפיינים המוצלחים והאהובים של החברה בכיכובה של 'דנית' הדמות המוגזמת שאינה מודעת לעצמה המגולמת על ידי אילן פלד. כמו כן טופלו בבאומן המותגים: TO GO, כריות, קוקומן, קורנפלקס, שוגי ותלמה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.פובליסיס... בועה, השאר בועות קטנותSmarTR2.0 04/2019/14הגב לתגובה זו0 0המעבר לאנשי קידום בפועל במשרדי יחצ בוטיקיים, תופס תאוצה מחדש. לא עוד דוחות יפים וגרפים עם סיסמאות.סגור
-
5.דרך מכובסת לומר שלא מתאים להם הניגוד אינטרסים עם שטראוסבכור ושושי 03/2019/13הגב לתגובה זו2 0ובצדק גמורסגור
-
4.חכם מצד יוניליוורפעמון צלצל גלינגלאן 03/2019/12הגב לתגובה זו2 0מחזקת יחסים עם מקאןסגור
-
תרגום: יוניליוור העולמית סגרה עם מקאן החזר עמלה (ל"ת)כלכלן 05/2019/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.גרייט ומקאן שילוב מצוין! (ל"ת)מירב 03/2019/12הגב לתגובה זו2 1סגור
-
2.צעד חכם של יוניליווראבי 03/2019/12הגב לתגובה זו1 0בקרוב אצל כולםסגור
-
1.הפסד של יוניליוור (ל"ת)שוקי 03/2019/12הגב לתגובה זו1 2סגור
-
על החתום: בן מ. (ל"ת)וסקל 03/2019/12הגב לתגובה זו1 0סגור