שיווק ופרסום

המבריקים, המרגשים והחדשניים: הקייס-סטאדיס המנצחים בקאן

נייקי, XBOX, איקאה, ברגר קינג ועוד. כמדי שנה קאן ליונס מספקת רגעים מרגשים ומעוררי השראה לצד מהלכים מלאי רוח שטות. חרשנו את כל הקטגוריות כדי להעניק לכם תצוגת תכלית מייצגת ככל האפשר 
משה בנימין |  2
מבריקים ומרגשים. קאן ליונס (צילום צילום מסך)
שבוע לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס 2019, שהייתה הטובה ביותר אי פעם של סוכנות ישראלית, מקאן תל אביב עם מהלך ThisAbles, מאז שאלו החלו להשתתף בתחרות, הגיע הזמן למנת ההשראה השנתית, שמסבירה בדרך הטובה ביותר מדוע תעשיית הפרסום העולמית עוצרת את נשימתה בכל שנה בחודש יוני. 
עם יותר מ-30 אלף הגשות מ-89 מדינות, העפלה לשלב הגמר בכל קטגוריה היא סיבה מספיק טובה לכל איש קריאייטיב להרגיש טוב עם עצמו. זכייה בארד או כסף, שלא לדבר על זהב היא משהו שרחוק מלהיות מובן מאליו בתחרות קשה וצפופה כל כך, ואילו זכייה בגראנד פרי היא כבר הישג נדיר שמיעוט של אנשי קריאייטיב מכל העולם יגיע אליו בקרייירה. 
מדי שנה התחרות מוכיחה כמה משתלם להיות אמיץ, בין אם מדובר בנקיטת עמדה מעוררת מחלוקת כגון נייקי עם Dream Crazy או האומץ ללכת עד הסוף עם רעיונות חדשניים כגון איקאה ThisAbles ועיצוב הקונסולות החדשני של XBOX ועוד. מכנה משותף נוסף שהיה בולט מתמיד השנה, היה במהלכים הומניים שמנסים לאזן את התמונה ולהיטיב את מצבם של בעלי מוגבלויות מסוגים שונים. לצד המהלכים "הגדולים מהחיים" שנועדו להשיג מטרות חברתיות נעלות התחרות גם מקדשת את רוח השטות המהנה, כגון זו של Burger King או סרטים חכמים ומרגשים כגון זה של John Lewis המבוסס על סיפור חייו של אלטון ג'ון. 
לאחר עבודת איסוף מדוקדקת ריכזנו עבורכם את המהלכים המובילים ממגוון הקטגוריות המשתתפות בתחרות. חלקם זוכי גראנד פרי, חלקם בזהב וכסף וכן הלאה, אבל בכולם תוכלו למצוא דפוסי חשיבה יצירתיים על שיווק, הבנת המדיה, יצירת שיח ויחסי ציבור ויראליים ומקומו של המותג, באשר הוא, בחיינו. 

STREET VET

CHANGING THE GAME

THE BLANK EDITION

PERUSSIAN PRICES

 MY LIFE AS A NPC

NO NEED TO FLY - AROUND THE WORLD IN GERMANY

NIKE DREAM CRAZY

THE WHOPPER DETOUR

PAVING FOR PIZZA

THE UNBREAKABLE RAINBOW

THE LIFT

THE BOY AND THE PIANO

STORYSIGN

THE BUS

THE LAST EVER ISSUE

VIVA LA VULVA

KEEPING FORTNIGHT FRESH
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נייקי, ללא ספק (ל"ת)
    ג'ורג' 07/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נטשתי בגלל הפרסומות
    נטשתי בגלל הפרסומות 06/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטשתי בגלל הפרסומות
    סגור