שיווק ופרסום

ביזפורטל ופיפלביז בשת"פ: הציבור יוכל להשקיע בסטארט אפים

במסגרת העסקה, קיבלה ביזפורטל מניות בפיפלביז והשיקה מדור משותף להשקעות המונים בסטארט אפים. עד כה גייסה פיפלביז כ-52 מיליון ש' עבור עשרות חברות 
כתבי אייס | 
ביזפורטל פיפלביז (צילום לוגואים)
חברת קו מנחה המחזיקה באתר ביזפורטל, חתמה על שיתוף פעולה עם חברת פיפלביז, במסגרתו החלה לממש באחרונה אופציות שקיבלה בחברת פיפלביז, והשיקה מדור משותף להשקעות המונים. המטרה היא לחשוף את גולשי ביזפורטל לתחום החדש של השקעות המונים, ולהיות חלק מהאקזיטים הרבים שמתבצעים בישראל, שעד היום חסומים בפני הציבור גדול, והיו אפשריים רק לבעלי הון גדול וקרנות הון סיכון. 
במטרה לעודד השקעות של כלל הציבור בחברות סטארט אפ ובעסקים ישראליים, הכנסת חוקקה בדצמבר 2015 חוק המאפשר לכמות בלתי מוגבלת של אנשים להשקיע סכומים המתאימים כל אחד לכיסו, תמורת מניות או אגרות חוב (הלוואה), וזאת באמצעות "רכז הצעה". התקנות נכנסו לתוקפן ב-27 לדצמבר 2017.
במקרה זה, פיפלביז היא רכז ההצעה הראשון שקיבל אישור מרשות ניירות ערך. תפקידה של פיפלביז הוא לוודא שהחברות המגייסות עומדות בכל הקריטריונים שרשות ניירות ערך קבעה בתקנות החוק, ולאפשר למשקיעים הפרטיים להשקיע לפי יכולתם תמורת מניות, ולקבל דיווחים ודוחות מהחברות בהן השקיעו.
בין החברות שגייסו דרך פיפלביז, אפשר למצוא את חברת Innocan שהיו"ר שלה הוא רון מרון, מנכ"ל טבע ישראל לשעבר. החברה נמצאת בהליכי הנפקה בקנדה. חברה נוספת היא DOUBLX – שביצעה השקעה של מיליוני דולרים מאחד המשקיעים המובילים בישראל בני לנדא.
עד כה ביצעה פיפלביז בהצלחה גיוסים ל-36 חברות, ובימים אילו היא נמצאת בגיוסים ל-10 חברות נוספות במקביל. בסך הכל גייסה החברה סכום כולל של כ-52 מיליון שקלים. 
מנכ"ל פיפלביז אור בנון מסר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה בינינו לבין קבוצת קו מנחה ומודים להם על האמונה בנו. שואפים להמשיך ולקדם את מהפכת השקעות ההמונים. בצעד חסר תקדים רשות ניירות ערך אישרה לנו להיפתח לגיוס בפלטפורמה שלנו וכעת ניתן להצטרף אלינו כמשקיעים ובעלי מניות  החל מכמה מאות בודדים" .
מנכ"ל קו מנחה שי מגל הוסיף: "אנו מלווים את פיפלביז עוד מתחילת דרכה, באמצעות שיתוף פעולה מקיף באתר ביזפורטל, שהיווה חלק משמעותי במיצובה. הנגשת השקעות בתעשיית ההזנק הישראלית לציבור הרחב היא חלק מתפישת עולמה של החברה ושלנו, ולאור הדרך שעשתה ואמונתנו בפוטנציאל הצמיחה, החלטנו להתחיל לממש אופציות שקיבלנו בתחילת הדרך. אין לי ספק שמהלך זה ימשיך לחזק את החיבור העסקי בין הצדדים".
גילוי נאות: אתר אייס שייך לקבוצת קו מנחה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה