שיווק ופרסום

הכוורת של 'ימינה' - ואיך יגשרו על חילוקי הדעות בקמפיין

עם כ-10 מיליון ש' תקציב, הושק קמפיין 'ימינה' - האיחוד החדש של מפלגות הימין. מי יוביל את הקמפיין ברמת חשיפה ומקצועית, ומה יעשו הפוליטיקאים כשאינם מסכימים זה עם זה 
אלכסנדר כץ |  5
הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ואיילת שקד (צילום מסך: חדשות 12)
אתמול קיימו ראשי איחוד מפלגות הימין מסיבת עיתונאים להשקת קמפיין הבחירות שלה, וגם חשפו את שם המפלגה החדשה ימינה, ואולם מתברר כי השם נרשם בוועדת הבחירות המרכזית כבר לפני שבוע, ובפרק הזמן הזה הצליחו במפלגת הימין לשמור על השם שלא דלף לעיתונאים.
'ימינה' מורכבת מהבית היהודי (בראשותו של שר החינוך הרב רפי פרץ), האיחוד הלאומי (בראשות שר התחבורה בצלאל סמוטריץ') והימין החדש (בראשותה של השרה לשעבר איילת שקד, יחד עם השר לשעבר נפתלי בנט). מרב הכובד של הקמפיין יהיה בשבועיים האחרונים לפני הבחירות, כפי שצפויות שאר המפלגות לנהוג, מ-2 טעמים: חופשת אוגוסט כשישראלים רבים נופשים, גם בחו"ל, וגם הקיצוץ הרב בתקציבי המפלגות לקמפיין הנוכחי. על פי הערכות, 'ימינה' שהמטה שלה יושב במתחם איירפורט סיטי, תשקיע בקמפיין כ-8-10 מיליון שקלים, שיגיעו ממימון מפלגות ותרומות.
הקמפיין יעסוק במהות של השם החדש 'ימינה' – ויזכיר למצביעים הפוטנציאלים כי יש רק מפלגה אחת שהיא ימינה לליכוד – וזאת האיחוד החדש של 3 המפלגות. שם רק מקווים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יחליט "לשתות אותם בקשית" בימים שלפני הבחירות.


מאירוע השקת הקמפיין אמש (צילום: גולשים)
הוחלט כי שקד – שנואת נפשו של נתניהו ורעייתו שרה, תוביל את הקמפיין גם ברמת החשיפה התקשורתית שלה, וגם בקביעת הכיוון של הקמפיין. אבל מכוון שמדובר על איחוד של 3 מפלגות עם DNA לאו דווקא דומה, נושאים שנויים במחלוקת יגיעו לדיון בפני 4 ראשי המפלגות – היו"ר שקד, הרב פרץ, סמוטריץ' ובנט, והרביעייה כבר פתחה קבוצת וואטסאפ לטובת כך שם ילבנו את הנושאים השנויים במחלוקת. אגב, לקבוצה קראו "הקוקפיט", עקיצה לשם הקבוצה של כחול לבן על ארבעת ראשיה.
בצד המקצועי, את הקמפיין ינהל מתן לרמן שעבד עם איחוד מפלגות הימין, ובעבר היה מנהל האסטרטגיה של גל אורן BSD וראש קבוצת פלנינג בשלמור אבנון עמיחי. רפי ברזילי, אותו הביאה שקד, יהיה היועץ האסטרטגי של הקמפיין, ואת הדוברות ינהלו מתן סידי, שמוליק ויליאן ואריק בן שמעון. סידי ימשיך לשמש כדוברם האישי של בנט ושקד, והיה זה שאחראי על הוצאת ההודעות לתקשורת. בצוות יהיה חבר גם נתנאל דיין שעובד עם הרב פרץ, ואיתן פולד שעובד עם סמוטריץ. אסי טלמון שותפו של בן שמעון למשרד 'טלמון & בן שמעון תקשורת' יהיה חבר בצוות האסטרטגי של 'ימינה' מטעמו של סמוטריץ'.
משרד ווייב דיגיטל יהיה אחראי על הזרוע הדיגיטלית בקמפיין והקידום ברשתות החברתיות, כולל רכש מדיה בדיגיטל. נראה כי רכש המדיה שלא בדיגיטל, יהיה באחריותו של משרד גל אורן BSD.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לרמן כריש
    אמיר 08/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל בדוגרי יש לו אתגר בלתי אפשרי
    סגור
  • 4.
    זהות
    יוסי 08/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה לצערי תלכו אחורה וזהות קדימה.
    סגור
  • 3.
    בושה לאנשי המקצוע שהסכימו
    עדינה 08/2019/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לקחת חלק בדבר הזה . בעוד כמה שנים תודיעו שאתם מתביישים שהכנסתם אנשים כמו סמוטריץ לתפקידים.
    סגור
  • 2.
    מתן לרמן התותח - בהצלחה !
    אחד שיודע ומעריך 08/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתן לרמן התותח - בהצלחה !
    סגור
  • 1.
    לא מצאת צילום יותר גרוע?
    גל 08/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צילום המסך המסך של שקד, פרץ וסמוטריץ׳ יוצר תחושה שמדובר בחבורה של מטורללים! רגע...
    סגור