שיווק ופרסום

סמנכ"ל שיווק 'הפניקס' איתן ויצמן נבחר לאיש השיווק באוקטובר

איגוד השיווק בחר בוויצמן על רקע מהלך "ביטוח חכם, בלי לשלם סתם". מנימוקי הבחירה: "המהלך יצר שיחה שיווקית חדשה בעולם הביטוח, ניער את השוק ויצר מציאות חדשה"
כתבי אייס | 
איתן ויצמן (צילום פאביאן קולדורף)
איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של חברת הפניקס, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2019. האיגוד בחר בויצמן על רקע מהלך "הפניקס SMART - ביטוח חכם, בלי לשלם סתם".
"איתן וייצמן הוביל בכל החברות בהן שימש כאיש השיווק הבכיר, מהלכי שינוי ומיתוג מחדש" כך על פי נימוקי חברת איגוד השיווק לבחירה. "מהלך הפניקס  Smart יצר שיחה שיווקית חדשה בעולם הביטוח, ניער את השוק ויצר מציאות חדשה. בתוך כך הוא הביא לתוצאות עסקיות ותפיסתיות משמעותית לחברה, ופעילות שהתרחבה למגוון רחב של מוצרים".
מהות המהלך של הפניקס הייתה הצעת ביטוח חכם, מבוסס דאטה, אקטואריה וטכנולוגיה, המאפשר מתן ערך ייחודי למבוטחים לצד מחיר אטרקטיבי, מבלי להיות מותג מחיר ולא על חשבון סוכני הביטוח שעדין מהווים ערוץ הפצה משמעותי. הפניקס היתה הראשונה מבין חברות הביטוח הגדולות שזיהתה את ההזדמנות ליצירת שיחה חדשה עם ציבור המבוטחים הישראלי ובעקבותיה כל שוק הביטוח התעורר בשנה החולפת.
למהלך השיווקי הוגדרו יעדים עסקיים מאתגרים במיוחד, וביניהם: בניית מותג חדש ויצירת מודעות ל-"הפניקס Smart", כוונת רכישה למוצרים החדשים, אהדה למותג החדש ונוכחות משמעותית בחיפושים אחר מותגי ביטוח רכב בגוגל.
האסטרטגיה השיווקית שהוביל ויצמן הייתה "די לביטוח שהוא לא..העיפרון הכי מחודד" - דרך לעומתית ומדרבנת להשוואה, אך ללא "כניסה" ישירה במתחרה ספציפי. המהלך שהוביל ויצמן כלל גם שפה ויזואלית חכמה: בניית עולם ייחודי של גלריה לאמנות מודרנית, ובה יצירות אבסטרקטיות שמתכתבות עם ביטויי ה"לא הכי.." מהם שואב דרור קרן השראה וטיפול מיוחד במספר הטלפון של החברה (5432*), שקיבל מעמד מיוחד בקריאייטיב  ובהצגתו הוויזואלית.
זו הזכייה השנייה של איתן וייצמן בתואר איש השיווק של החודש. הוא בעל תואר MBA בכלכלה, סמנכ"ל השיווק של חברת הפניקס מזה 6 שנים. החל את דרכו בחברת סלקום, בה כיהן במגוון תפקידים ניהוליים שיווקיים. כיהן גם כסמנכ"ל השיווק של טמבור בה הוביל את מהלך המיתוג מחדש ועליו זכה לראשונה כאיש השיווק של החודש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה