שיווק ופרסום

ניתוח החלפת מפרק 2020

כתיבת מומחים | 
צילום מפרק (צילום PIXABAY)
ישנם כאבים שתוכלו לסבול אותם ולנסות לחיות לצידם, וגם כאלו שלא. כאב בלתי נסבל מתואר ככאב שפוגע משמעותית באיכות החיים שלכם, ומונע מכם לבצע פעילויות שגרתיות-יום יומיות שהייתם נוהגים לבצע. ישנם אנשים שסוחבים את הכאב תקופה ארוכה, כאשר בכל יום מחדש הם מקווים לחוש בהקלה. האמת היא שבעיות לא נוטות להיעלם, ובמקרה בו מקור הכאב הוא שחיקת הסחוס בברך, הכאבים רק הולכים ומתעצמים.
מה שקורה בתהליך הזה, הוא שהעצמות מתחככות זו בזו, וכך נוצרת לה דלקת. כידוע, הדלקת אוהבת לבשר על נוכחותה, וכך צפים להם גם כאבים שמתוארים על ידי רבים כ"משתקים". כאבים שכאלו לא מתמקדים אך ורק באזור הברכיים, אלא שהם יוצרים חולשה כללית, פגיעה במצב הרוח וקושי לבצע פעולות פשוטות.
הסוף לסבל: ניתוח להחלפת מפרק ברך
הרפואה המערבית-מודרנית, יודעת כיום להעניק מענה ראוי ואיכותי למטופלים הסובלים מאותה שחיקה בברך. החשש מניתוח המון פעמים גורם לאנשים להשלים עם הכאב שהם מרגישים. עם זאת, חשוב לציין כי ניתוח החלפת מפרק נחשב לאחד הניתוחים השכיחים, עם אחוזי הצלחה גבוהים וקהל מטופלים מרוצה שמעיד על שיפור איכות חייו. זיכרו: הרפואה של שנת 2020 איננה הרפואה של שנות ה-80 או ה-90. תוכלו להמשיך ולחיות לצד הכאב, אך גם תוכלו לפעול על מנת ליהנות מהטבה משמעותית.
ניתוח החלפת מפרק – מחבקים את הטכנולוגיה והקידמה!
הרופאים כיום עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, באמצעותה איכות החיים שאתם כל כך כמהים לה, איננה פנטזיה עתידנית. המון מטופלים מצמידים לניתוח שכזה היבטים שליליים, אך בפועל מדובר על דרך טיפולית נפלאה לפטור אתכם מכאבים ולשפר את איכות חייכם. הטיפול השמרני יהיה תמיד המועדף, אך אופציית הניתוח מונחת על השולחן. ישנם מקרים שבהם ניתן להבחין כי גם לאחר אימוץ הטיפול השמרני, הכאבים לא חולפים והתסכול והקושי רק גדלים. אם כן, באילו מקרים יהיה כדאי לבצע את הניתוח?
  1. בעת שהרופא יזהה כי אתם יותר נמנעים מאשר פועלים (מתקשים לרדת במדרגות, מוותרים על מפגשים חברתיים, מחשבים כל צעד שאתם עושים ועוד...)
  2. תלות גדולה במשככי כאבים מעידה על כך שאין באמת שיפור
  3. כאבים המופיעים גם במצב סטטי כמו ישיבה או שכיבה
החלפת מפרק בשנת 2020: מה חשוב שתדעו?
ניתוח אמנם מצריך מכם לבצע סבב של בדיקות שונות, וגם להתכונן לתקופת החלמה ושיקום לא קצרה ולא פשוטה. עם זאת, ישנו יעד ברור שניתן לכבוש אותו: לשפר משמעותית את איכות החיים הנוכחית שלכם. מה חשוב שתדעו על ניתוח החלפת מפרק?
  • שיעורי ההצלחה גבוהים!
  • תקופת ההחלמה הנדרשת היא של כ-3 חודשים
  • התוצאה: שיפור בתפקוד ובעוצמת הכאבים בהשוואה למצב שלפני הניתוח

מה תורם להצלחת הניתוח?
  1. ניסיון הרופא המנתח
  2. הגישה הטיפולית
  3. אבחון מדויק של הבעיה
  4. אימוץ כל המלצות הרופא לתקופת ההחלמה
  5. הגעה אל הביקורות כפי שתואמו
תקופת ההחלמה: מה צפוי לכם?
  1. תקופת ההחלמה מבוססת בעיקרה על מנוחה
  2. פעילות גופנית מבורכת, אך רק כזו שמומלצת על ידי הרופא
  3. החזרה לעבודה תתאפשר לאחר כ-90 ימים לערך (בהמלצת הרופא בלבד)
  4. שימו לב כי ישנה סבירות שתחושו תחושה של חוסר יציבות
  5. עם הופעת כאב לא מוכר או כל סימפטום פיסי אחר, יש להגיע לבדיקה
 
"ואם אני ממש לא מעוניין בניתוח, יש מה לעשות?"
כשם שאתם לא ממהרים להיכנס לחדר הניתוח, כך גם הרופא המטפל לא ממהר להכניס אתכם לחדר הניתוח. המטרה היא לשפר את איכות חייכם, ובמידה ולא תוכלו לשפר אותה באמצעות אימוץ של הרגלים חדשים, אין כל פסול בכך. כל המלצה ניתנת באופן אישי לכל מטופל, זאת בהתאם להיסטוריה הרפואית שלו, גילו, אורח חייו ותוצאות הבדיקה. טיפולים שמרניים שונים כוללים בין היתר פעילות גופנית, שימוש בעזרים ובניית תפריט דיאטתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה