שיווק ופרסום

חימום תת רצפתי – להרגיש קיץ בכל רגע!

כתיבת מומחים |  1
בונים או משפצים בית? מתלבטים באיזו מערכת חימום לבחור? שיטת החימום שהפכה בשנים האחרונות לפופולרית בבתים בישראל.
חימום תת רצפתי על בסיס מים הנה המערכת האידיאלית לחימום הבית. חימום זה פועל באמצעות צנרת מעגלית המונחת מתחת לריצוף הבית, דרכה מוזרמים מים חמים. שיטת חימום זו מאפשרת את פיזור החום בצורה עדינה וטבעית מהרצפה לכל חלל הבית.
לאחר התקנת המערכת, לא יהיה עוד צורך בהתקנת בגופי חימום נוספים בחלל המגורים, חשוב להדגיש שאין חשש לבעיית קרינה העלולה להתפשט בעת שימוש בחימום תת רצפתי על בסיס מים. צורת חימום זו, נחשבת לאסטטית ביותר, חסכונית באנרגיה, בעלת פיזור חום נעים ואחיד כאחד.
בנוסף לכך, היתרון המובהק בעת שימוש במערכת הינו היכולת לשלוט ולבקרה עליה באמצעות תרמוסטטים המותקנים בכל חלל בנפרד. מקור החום יכול להתבצע באמצעות משאבת חום או תנור הסקה המופעל בצורות שונות כמו למשל: נפט, סולר או גז.
חימום תת רצפתי – שיטת החימום הטובה ביותר
במידה ואתם בונים בית או מתכננים שיפוץ מאסיבי אשר יכלול את הרמת הרצפה, התקנת מערכת חימום תקנה לכם תחושת חימום אחידה בבית שאינה תייבש את האוויר הנמצא בו.
את תשתית הצנרת מניחים טרם שלב הריצוף ומעל שכבת הבידוד. מערכות זו כוללת גם שימוש במקור חום חיצוני כדוגמת משאבת חום. משאבה זו, הינה מקור החום האידיאלי, היעיל והחסכוני לשימוש זה בהשוואה למערכות הסקה אחרות הקיימות בשוק כיום.
כפי שהוזכר לעיל, עם התקנת המערכת ניתן יהיה לבקר ולווסת את החום בחלל הבית וכן בחדרים על ידי שימוש בתרמוסטטים.
יתרונות חימום תת רצפתי
פיזור חום אידיאלי – החום המופק מהצינורות, עולה כלפי מעלה ומתפזר בצורה אחידה בחלל.
חימום נעים – חימום החדרים פועל על בסיס עיקרון התפשטות החום כלפי מעלה, המאפשר ישיבה על הרצפה ואף הליכה ברגליים חשופות.
אסתטיקה – לאחר התקנת המערכת אין צורך בהתקנת גופי חשמל נוספים. כאלו הצוברים אבק, מגבילים תנועתיות, מרעישים וכדומה.
שליטה ובקרה – אנו ממליצים על התקנת תרמוסטטים על מנת שתוכלו לכוון את הטמפרטורה הרצויה. בנוסף לכך, באמצעות שימוש בתרמוסטטים תוכלו לשלוט על זמני ההפעלה של המערכת אשר ישפיעו באופן ישיר על חסכון מירבי באנרגיה ובעלויות החשמל.
בטיחותי – המערכת אינה גלויה ובהתאם לכך בטיחותית לעומת מערכות חימום אחרות.
שימושים רבים – ניתן לשלב את המערכת עם אמצעי חימום נוספים כמו למשל: צריכת מים, בריכה, מקוואות, רדיאטורים וכדומה.
מכל האמור לעיל, מערכת החימום מותקנת מתחת לריצוף הבית או הפרקט, וכזאת העושה שימוש בכל שטח הרצפה בנכס כאמצעי להעברת חום. כאשר הרצפה חמה, החום העולה מעלה בריא יותר בשונה משיטות חימום ביתיות אחרות.
חברת ניו אנרג'י ישראל בעלת ניסיון רב עם מאות פרויקטים ואלפי לקוחות מרוצים. אנו שמים דגש מרבי על בטיחות, תכנון, התקנה ואחזקת המערכות. חברתנו מתמחה בהתקנת חימום תת רצפתי על בסיס מים, התקנת משאבות חום וכן גם הסבת מערכות הסקה קיימות למערכות המופעלות על ידי משאבות חום.
יש לכם שאלות נוספות שלא קיבלתן עליהן תשובה? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם פגישת ייעוץ ולהנות משירות מקצועי במחירים האטרקטיביים ביותר.
תגיות חורף | חימום | עיצוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חימום תת ריצפתי
    עמוס אופיר 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם לא הצנרת התת רצפתית אינה יכולה להתפוצץ ?
    סגור