שיווק ופרסום

בזכות הבחירות והאולימפיאדה: ההשקעה בפרסום בארה"ב תצמח ב-7.2%

היקף הפרסום בשנה הקרובה יגדל לעומת 2019 ויעמוד על כ-390 מיליארד דולר. הפעם, גם הטלוויזיה, שלטי החוצות והפרינט ייהנו מהזינוק
רועי בהריר-פרל | 
פרסום באיצטדיון בארה"ב (צילום David Mark from Pixabay)
2019 הייתה שנת מפתח בענף הפרסום בארצות הברית: הירידות התלולות בהיקפי הקצאות הכספים לפרסום אוף-ליין - בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובעיתונות המודפסת, לעומת הזינוק בתקציבי הפרסום של הדיגיטל, הדגישו את הכיוון שאליו צועדת התעשייה והביאו להרעה נוספת במצבו של הפרינט ברחבי העולם.
ואולם, מחקר חדש של קבוצת הייעוץ  Winterberry Group צופה כי בשנת 2020 ייקבל הענף בוסט רציני כפועל יוצא של שני אירועים חשובים - הבחירות לנשיאות ארצות הברית והאולימפיאדה בטוקיו - וכי התקציבים המופנים לפרסום (אוף-ליין ואון-ליין) יגדלו במהלכה ב-7.2% לעומת אשתקד ויעמדו, כמשוער, על סכום מסחרר של 389.5 מיליארד דולר.
הבשורה המרגיעה הזאת רלוונטית באופן ספציפי לאמצעי התקשורת המסורתיים, שכן המחקר הגיע למסקנה שבמהלך השנה הנוכחית ייהנה ענף הפרסום באוף-ליין מעליה של 2.3% בהיקפו הכללי, שיגיע ל-223.1 מיליארד דולר ויהווה 57% מכלל ההוצאות פעל פרסום בארצות הברית.
הזינוק יורגש במיוחד בפרסום בטלוויזיה דו-סטרית (Addressed tv), שם צפויים תקציבי הפרסום לצמוח בלא פחות מ-44 אחוז, אבל גם הטלוויזיה הליניארית תיהנה ממנו עם עלייה של 1.9%, ותישאר הקטגוריה הגדולה ביותר מבין תקציבי הפרסום באוף-ליין - עם 65.6 מיליארד דולר.
מי שפחות ירגישו את השינוי וימשיכו לגסוס לאיטם, הם אגפי התקשורת המודפסת לרבות המגזינים, שהיקף הפרסום בהם צפוי לצנוח ב-9.8%. העיתונים היומיים יעברו תהליך דומה, עם נפילה של 9.1% בהיקף בפרסום בהם.
היקף הפרסום באון-ליין, לעומת זאת, צפוי להמשיך לטפס בצעדי ענק ולזנק ב-14.5% לעומת 2019. המגמה שהולכת ומתפתחת בקרב הציבור האמריקאי היא העדפת חוויות על פני מוצרים, וככל הנראה מגמה זו תמשיך להתוות את אופי הפרסום הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה