בארץ

שלמה קרעי: "הפיגועים שפוקדים אותנו הם תוצר ההסתה של אל ג'זירה"

שר התקשורת, שלמה קרעי בריאיון ל-ice: "האם אנחנו צריכים לתת יד לגוף שידורים שפוגע בביטחון המדינה? אל ג'זירה היא ראש הנחש ושופר ההסתה של החמאס בישראל ואסור לה לשדר אצלנו"
דוד זולדן | 
התקנות לסגירת אל ג'זירה עברו ריכוך (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי תקף את היועמ"שית בכך שהיא מונעת מהקבינט המדיני-ביטחוני לדון בחוק אלג'זירה, שאושר בכנסת ואמר בין השאר כי: "היועצת המשפטית לממשלה נותנת רוח גבית לאלג׳זירה בדחיינות שלה, בדיונים ההזויים שהיא מבקשת לקיים ובדרישות המופרכות שהיא כופה עלינו בניגוד לחוק".
בריאיון ל-ice מזהיר קרעי מפני תחנת השידור הקטארית ולא רק מפניה.
אל ג'זירה מצוידת ברישיון מלשכת העיתונות הממשלתית ובזמן מלחמה גוף תקשורת עוין במוצהר מסתובב חופשי בחזית. האם זה מדאיג אותך?
"גם אזרחי ארה"ב וכל אזרח במדינה מתוקנת שהוא חי בה לא היה מאפשר לגוף שידורים להסית ולהסתובב בקרב הכוחות הלוחמים שמגנים על המדינה, שמסיתים נגד המדינה שלו וגם מקבלים אישור של לשכת העיתונות הממשלתית. אנחנו מאפשרים לתחנת אויב לעשות את זה לעצמנו". 
 
אני מניח שאתה ממקד את המבט על אל ג'זירה אבל האם יש עוד גופי שידור עוינים שמשדרים מהחזיתות השונות בישראל?
"לא חסרים עוד גופי שידור עוינים ואל ג'זירה היא רק קצה הקרחון אבל אל ג'זירה היא ראש הנחש ושופר ההסתה של החמאס בישראל. חוץ מזה שהיא פוגעת בלוחמי צה"ל כאשר היא משדרת מיקומים של כוחותינו במגמת מתכוון ובמזיד". 
כלומר?
"היא מסיתה ומייצרת אווירה רעילה הן בקרב ערביי ישראל והן בקרב הערבים שאינם תושבי ישראל. הפיגועים שפוקדים אותנו מדי יום הם תוצאה ישירה של ההסתה של אל ג'זירה. האם אנחנו צריכים לתת יד לגוף שידורים שפוגע בביטחון המדינה?!"
בניגוד לחוק שהכנסת מקדמת נגד התחנה, נדמה שהיועמ"שית לא מתכוונת לעשות לך חיים קלים עם החוק הזה.
"כאילו לא די בכך, הרי שיש כאן מערכת משפטית מעוותת שאין לה אחריות להחלטות שהיא מקבלת והיא יכולה לקבל כל החלטה, אין איזונים ובלמים כי הנה - מחר הכנסת תצביע בעד סגירת אל ג'זירה ונניח שבג"ץ יתערב. מי יאזן את ההחלטה של בג"ץ? מי יכול לומר להם: עד כאן?!"
שוב אתם נבחרי הציבור לא מצליחים ליישם החלטות בגלל מערכת המשפט?
"איך שלא מסובבים את זה עלינו לבלום את ההסתה של אל ג'זירה, ויפה שעה אחת קודם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה