שיווק ופרסום

דו"ח פינטרסט ליום האישה: רוצות סטארט אפים, העלאות ונדל"ן

עם כוח קנייה של טריליון דולר וכש-60% מהמשתמשות הן נשים, ברשת החברתית הוציאו דו"ח המגלה מה היו החיפושים הבולטים בשנה החולפת. מפרסמים, שימו לב כי יש תחומים שפעם אולי נחשבו ל"גבריים", אבל לא עוד  

עינת שחק | 
פינטרסט (צילום freepik)
לרגל יום האישה פרסמה פינטרסט דו"ח החושף מה הם החיפושים הפופולריים ביותר בשנה החולפת בקרב קהל המשתמשים הגדול ביותר של האתר – נשים.
נשים מרכיבות 60% ממשתמשי הרשת החברתית אשר המודל הכלכלי שלה מבוסס פרסום - 80% מתוכן אמהות ו-75% בנות דור ה-Y או מילניאליות, בעגה.
 "כשההכנסות המוערכות של נשים מגיע לטריליון דולר ועד 2028 צפויות נשים להחליט לגבי 75% מההוצאות ברחבי העולם, מדובר בכוח קנייה שאין להתעלם ממנו", נכתב בדו"ח. "אותן נשים פונות לפינטרסט לרעיונות בנושאים כמו ארוחת ערב, תיירות, בית או בגדים לכל המשפחה. אבל זה לא מסתכם בזה; ב-2020 נשים פונות לפינטרסט גם להעצמה ותמיכה בהחלטות החשובות בחייהן לרבות העלאות בשכר, ניהול תקציב עם בני זוג או טיולים בגפן". 
מהנתונים עולה כי בשנה החולפת חלה עלייה בחיפוש של רעיונות לבילויים לבד בקרב נשים: חל גידול של 63% בחיפוש של טיולי סולו, 57% צמיחה בחיפוש של רעיונות לדייט לבד, זינוק של 124% בחיפושים הנוגעים לשאלה "איך לקנות את הבית הראשון?", ולהשלמת התמונה – מנתוני איגוד סוכני המקרקעין הלאומי בארה"ב ב-2019 18% מרוכשי הבתים היו נשים לעומת 9% גברים ו-8% זוגות לא נשואים. 
מלבד זאת, בפינטרסט זיהו בשנה החולפת שינוי בכיווני הקריירה אצל משתמשות הרשת החברתית, עם זינוק של 941% בחיפושים אחר רעיונות לסטארטאפים, עלייה של 254% בשאלה איך לבקש העלאה, גידול של 32% בדיוני שכר לפני עבודה חדשה, ו-54% צמיחה בחיפושים אחר השאלה איך לחזור ללימודים כשאת אמא. 
ברשת החברתית גילו נתון מעניין נוסף - כאשר נשים מצליחות הן מחפשות איך לעודד אחרות להצליח. זה ההסבר של החברה לזינוק של 755% לציטוטי מוטיבציה לנשים, עלייה של 300% בחיפושי ציטוטים מעוררי השראה והנעה לפעולה, וצמיחה של 399% בציטוטי תמיכה בין נשים. 
גם נתוני החיפוש בקרב גברים עברו שינוי עם נטיית ניהול הבית לכיוון שוויוני יותר. כך למשל, גברים חיפשו ב-247% יותר חיפושים הקשורים בתסרוקות לילדים, עלייה של 203% בחיפושים הרלוונטיים לצמות וגידול של 343% בקרב גברים בחיפושים של לוחות זמנים לניקיונות. בנושא קשור, נרשמה עלייה של 193% בחיפושים אחר טיפים לניקיון ו-35% ברעיונות לארוחת ערב בקרב גברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה