שיווק ופרסום

המפרסמים יחזרו? פרשת קשתי הובילה את רשת 13 להחלטה דרמטית

לאחר ששורת חברות החליטו להשהות את הפרסום בתכנית בשל חשדות פליליים נגד הדייר אלימלך קשתי, בהפקת התכנית הוציאו אותו מהבית לפנות בוקר. רשת 13: "מעורבותו באירוע תתברר בבית המשפט, ולא בבית האח הגדול או בתקשורת"
שרון טל |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
לא כך חשבו ברשת 13 לחזור עם ה"אח הגדול" – ימים ספורים לאחר פתיחת העונה, בהפקת התכנית נאלצו להיפרד מהדייר אלימלך קשתי, בעקבות המשפט שמתנהל נגדו על תקיפת מאבטח עם אחיו טום קשתי. אלימלך קשתי נכנס לבית האח הגדול ימים ספורים לפני דיון בביהמ"ש ועל אף דחייתו, מי שלא היה מוכן לתת לנושא לעבור על סדר היום, הם המפרסמים הגדולים – שטראוס, ביטוח ישיר, טמבור ועוד.
המפרסמים הבהירו לרשת 13 כי הישארותו של קשתי בבית האח הגדול על אף החשדות נגדו, אינו מתקבל על הדעת, ועל כן החליטו לעצור את שיתוף הפעולה ולהשהות את הפרסום והחסויות בתכנית. כך לדוגמה, בהודעה שהוציאה טמבור נכתב: "טמבור אינה יכולה להמשיך ולממן תכנית המעניקה במה לאדם כמו אלימלך קשתי, של מעשיו המזעזעים נחשפנו כולנו ביממה האחרונה. מתן במה לאדם מסוג זה מנוגד לערכי הליבה של החברה ולכן הוחלט להשהות באופן מידי את הפרסום ושיתוף הפעולה עם הפקת התכנית, עד שיתבהרו הצעדים שההפקה מתכוונת לנקוט כלפי הדייר".
בתכנית אמש (רביעי), רשת עוד שידרה עסקים כרגיל וכביכול המשיכה לפי תכנית ההדחה של הפורמט תוך הבהרה כי הטענות נבדקות. כשהפריים טיים נגמר וישראל כבר הלכה לישון, ברשת 13 ובהפקת האח הגדול יישמו את ההחלטה "לאפשר לדייר אלימלך קשתי לצאת מבית האח הגדול, על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים ועל מנת שיתאפשר לו להשמיע את גרסתו". בהודעה שנמסר מרשת נכתב כי "מעורבותו של אלימלך קשתי באירוע תתברר בבית המשפט, ולא בבית האח הגדול או בתקשורת. אלימלך זכאי להליך הוגן ולבירור ענייני של המקרה שלו". ההחלטה התקבלה לדברי רשת, לאחר דיונים רבים ובדיקות יסודיות.
סביר להניח שאלמלא התפוצצות הפרשה בשל הפרסומים של ערן סוויסה בישראל היום, וגם של הבלוגר עומרי חיון ובבלוג כתב פלילי, הנושא היה יכול לעבור באופן שקט יותר. ברשת ניהלו בימים האחרונים בדיקה בנושא כדי לבחון את אפשרויות הפעולה ואז גם הגיעו איומי המפרסמים שדאגו להבהיר – אולי יש לכם אח גדול, אבל אנחנו האבא שמפרנס אתכם. ברשת בכל אופן אומרים כי הוחלט על הוצאת הדייר לא בשל הצעד של המפרסמים, אלא בשל הנסיבות שהתעוררו בימים האחרונים ובתום בדיקה שנערכה בנושא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משפחה של פסיכים (ל"ת)
    ביבי 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא רצוי
    בני 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שעשיתם משהו חיובי לצאת מהפח האשפה,מצער אבל אנחנו נעביר את רשימת החברות ונראה לכם מי הרצוי כאן
    סגור