שיווק ופרסום

רשת סקארה מתרחבת למגזר הערבי, כמה תשקיע בסניף?

הסניף החדש של רשת האיפור הישראלי ממוקם במרכז העיר טירה. בעוד מספר חודשים עתיד להיפתח גם סניף בעיר שכם, כשבשנתיים הקרובות צפויים להיפתח עוד כ-20 סניפים חדשים ברחבי הארץ. "הסניף החדש בטירה הוא יריית פתיחה"
אורן שטרנברג | 
סניף סאקרה בטירה (צילום יחץ)
רשת האיפור והטיפוח הישראלית SACARA פותחת השבוע סניף ראשון בעיר הערבית טירה. ההשקעה בפתיחת הסניף נאמדת על כ-1 מיליון שקל.  הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-100 מ"ר וזהו הסניף הראשון של SACARA בעיר טירה. בשנה הקרובה מתוכנן להיפתח גם סניף חדש בעיר שכם. ובתוך שנתיים צפויים להיפתח כ 20 סניפים נוספים בפריסה ארצית.
הסניף בטירה ניפתח בקונספט SACARA  הכולל חנויות מרווחות בהן קיימות מחלקות מתמחות: מחלקת איפור, טיפוח, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, מחלקת ציפורניים, ואקססורייז. 
לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "הסניף החדש בטירה הוא יריית פתיחה לפתיחתם של מעל 20 סניפים נוספים בשנתים הקרובות, ומהווה התחזקות נוספת בתהליך התרחבותה של הרשת, במטרה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום הביוטי למוצרים איכותיים במחירים נגישים. עם פתיחת הרשת לפני 8 שנים שמנו לנו למטרה להתרחב בפריסה ארצית".
חברת SACARA היא חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה 60 חנויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה