שיווק ופרסום

דביר בנדק בקמפיין חדש למזרחי טפחות, מה עלות הקמפיין?

בנק מזרחי טפחות בקמפיין משכנתאות חדש בכיכובו של פרזנטור הבנק דביר בנדק בעלות של 4 מיליון שקל. סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “הבנק שם לו למטרה לייעל ולהנגיש את התהליך עבור הזוגות הצעירים ולהצמיד להם מומחה שיעמוד לצדם משלב ההתלבטות הראשונית ולאורך כל תקופת המשכנתא".
מערכת ice |  1
תרי ישכיל ודביר בנדק (צילום אילן בשור)
בנק מזרחי טפחות יוצא היום (ראשון) בקמפיין משכנתאות חדש בכיכובו של פרזנטור הבנק דביר בנדק. בקמפיין מציע הבנק לזוגות צעירים מומחה משכנתאות של טפחות שיסביר, ינגיש, יבנה מסלול מותאם אישית וילך איתם יד ביד לאורך כל התהליך.
בקמפיין, שעלותו היא 4 מיליון שקל, מודגש הקושי של זוגות בישראל בעת רכישת דירה לבחור משכנתא בצורה נכונה מול שירות בעייתי ומסורבל של בנקים שלא נותנים מענה, לא נותנים ייעוץ ומטביעים את רוכשי הדירות בביטויים לא ברורים. בנק מזרחי טפחות מציע לזוגות את מומחי המשכנתאות של טפחות שיהיו שם בשבילם ברגעים הקריטיים ולאורך כל הדרך.
 
בקמפיין נראים חמישה זוגות המציגים את הבלבול וחוסר ההתמצאות בתהליך המשכנתא. דביר מבחין בזוג שנראה אבוד מהתהליך ואומר להם בפשטות: "בצומת הכי חשוב בחיים, קודם כל פונים אל המומחים של טפחות". את הקמפיין, מלווה לחן השיר המפורסם "זה קורה" של אריק לביא.
 
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “פעמים רבות זוגות צעירים הולכים לאיבוד בתהליך נטילת המשכנתא שהיא אחת ההחלטות המשמעותיות שזוג צעיר עושה בחייו. בנק מזרחי טפחות שם לו למטרה לייעל ולהנגיש את התהליך עבור הזוגות הצעירים ולהצמיד להם מומחה שיעמוד לצדם משלב ההתלבטות הראשונית ולאורך כל תקופת המשכנתא".

קרדיטים:
משרד פרסום- ראובני פרידן IPG
מנכ"ל משותף-זיו קורן
משנה למנכ"ל –שירי הייסר
מנהל קריאיטיב ראשי –דני יעקובוביץ׳
מנהל אסטרטגיה – טל חן
סמנכ״ל קריאייטיב – מיטל שקדי
ארט דירקטור – איל לבנון
מנהלת הפקה- איבונה קרוגליאק
סופרווייזרית – רון שפונט
תקציבאית- דריה שיכטמן
חברת הפקה- ראבל
במאי- אביב מערבי
צלם- אבי קרפיק
עורך- דדן עוזיאל
בית פוסט- פלייגראונד
סאונד- פלייגראונד
ג׳ינגל- תומר בירן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזבוז כסף מיותר
    רוני רימון 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והאזרח הקטן משלם
    סגור