שיווק ופרסום

קניבל מדיה קיבל את תקציב שיאומי בהיקף של 5 מיליון

משרד הפרסום קניבל מדיה, בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן, שקיבל את התקציב של שיאומי, ‏ייתן מענה 360 למותג בישראל ויעניק שירותי אסטרטגיה, אופליין, דיגיטל, סושיאל, משפיענים וקד"מ
מערכת ice | 
רז אבן צור ורוית בכמן (צילום קניבל מדיה)
המותג שיאומי מיובא לישראל על ידי קבוצת המילטון ועובד היום תחת 2 קטגוריות עיקריות: חטיבת הסמארטפונים וחטיבת מוצרי האלקטרוניקה בה ניתן למצוא טלוויזיות, שואבי אבק רובוטיים, שעונים חכמים, אוזניות אלחוטיות, קורקינטים חשמליים ועוד. משרד הפרסום קניבל מדיה, בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן, שקיבל את התקציב כאת את תקציב שיאומי, ‏ייתן מענה 360 למותג בישראל ויעניק שירותי אסטרטגיה, אופליין, דיגיטל, סושיאל, משפיענים וקד"מ.
רוני אהרוני, מנהלת שיווק קבוצת המילטון, מסרה: "שיאומי הוא מותג שכל הזמן גדל ומתפתח לעוד ועוד קטגוריות ותמיד מכוון להיות הכי טוב במה שהוא עושה ומייצר. הבחירה בקניבל הגיעה כצעד משמעותי בגדילה שלנו פה בישראל ולאחר עבודה משותפת מוצלחת ומקצועית על מותגים אחרים של הקבוצה".
 
רוית בכמן, מנכ"לית משותפת קניבל מדיה, מסרה: "שיאומי הוא מותג על שבמהירות שיא הפך לשחקן משמעותי ומוביל בעולם בכלל ובישראל בפרט. קצב החדשנות והפתרונות הטכנולוגיים לכמות אדירה של מוצרים, עושה אותו למותג שמאוד מרגש לעבוד מולו ואנחנו שמחים וגאים מאוד על הבחירה בנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה