שיווק ופרסום

התגעגעתם לסופגניות של רולדין? המהלך הדרמטי של הרשת רגע לפני חנוכה

רגע לפני חג החנוכה: רולדין השיקה סניף חדש ברחוב שינקין שבגבעתיים בהשתתפות סלבס רבים ביניהם: שמחה גואטה, איציק זוהר, פיני גרשון ועוד רבים וטובים
מערכת ice |  2
רולדין 2019 (צילום רונן מנגן)
רגע לפני חג החנוכה, בו הסופגניות והלביבות מככבות אצלנו על השולחן, אתמול (שני) נפתח סניף חדש של רשת רולדין, אחת הרשתות האהובות אצל הישראלים בעיקר בעקבות עשיית הסופגניות המיוחדות שלהם, ברחוב שינקין שבגבעתיים.
סלבים רבים הגיעו לקחת חלק בהשקה ביניהם כדורגלן העבר איציק זוהר, כוכבת הריאליטי שמחה גואטה, הילה סעדה, אן זיוי, פיני בלילי, מאמן הכדורסל לשעבר והמנהל המקצועי של נבחרת ישראל, פיני גרשון, תמיר קליסקי מאתניקס ועוד רבים וטובים.
 
שמחה גואטה הגיעה לאחר חזרות להצגת החנוכה "תיבת נוח", היא נקראה בדקה ה-90 להחליף את שחר חיון בתפקיד ותגלם בהצגה את גברת היפו ההיפופוטמית, לצד הקאסט: רינת גבאי, טוביה צפיר, נדב אבוקסיס.
שמחה התחילה ללמוד את התפקיד ולא נחה לרגע ונצפתה עם הדפים של הטקסטים של ההצגה ולומדת היטב את התפקיד בחריצות רבה והתפנקה בסופגנייה וכריך. שמחה גואטה - שורדת, דוגמנית ועכשיו שחקנית. רגע לפני שישודר הפרק של המטבח המנצח mkr שם משתתפת יחד עם אביה, חבר הכנסת לשעבר, יגאל גואטה.
א

איציק זוהר ושמחה גואטה (אור גפן)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך משכנתה לאריזה של סופגניות רולדין
    אבי כ 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נצביע ברגליים
    סגור
  • 1.
    טפשון או פרייאר או חולה תשומי קונה ברולדין (ל"ת)
    דניאלה 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור