שיווק ופרסום

הסופגניות של רולדין בקמפיין מטורף עם מעצב "הזמר במסכה"

חנוכה במרחק של שבוע וחצי והסופגניות של רולדין חוזרות בקמפיין ייחודי בשיתוף פעולה עם מעצב התחפושות של הזמר במסכה והאמן הבינלאומי מאור צבר, בהפקה בשווי של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice |  1
רולדין (צילום מירי דוידוביץ)
רולדין עולים לאוויר בקמפיין חדש להשקת קולקציית 2021 של הסופגניות הכי מפורסמות בחנוכה, בשיתוף פעולה יצירתי במיוחד עם האמן הבינלאומי מאור צבר. את הקמפיין יצר משרד הפרסום NEW בבעלותו של צור גולן וזהו המשך ישיר של שפת הקמפיינים האופנתיים של המותג שהחלו לפני שש שנים.
השנה נוצרה קולקציית מטריות אמנותיות בהשראת הסופגניות ולצורך עיצוב וייצור המטריות גויסו מאור צבר וסטודיו  MUSTACHE של הבובנאי אורגד אדרי. לצבר הידוע כיוצר כובעים וכמי שעיצב לנטע ברזילאי את השמלה לגמר האירוויזיון יש רזומה מרשים ולא מעט פרסים בהם זכה במהלך קריירה בת 15 שנה, בין היתר על עיצוביו בתיאטרון ומחול. אורגד ידוע כמי שבונה את התחפושות והמסכות לזמר במסכה.
קולקציית הסופגניות החדשה מיוצרת כולה בעבודת יד. הקמפיין הייחודי יעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובסניפי רולדין ברחבי הארץ.

מאור צבר, קובי חקק ונועה בכר אהרוני. צילום: אבי לוי
נועה בכר אהרוני, מנכ”לית רולדין אמרה כי "מדי שנה אנו ברולדין חושבים איך להביא את הדבר הבא לקהל לקוחותינו. הקמפיין החדש והמטריות שעיצב מאור הן יצירת אמנות בדיוק כמו כל הסופגניות של רולדין לכל אורך השנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין טרחני היה להם
    אניה 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר עם האופרה הזו של הקפיין שלהם... בסהכ סופגניות שירגיעו
    סגור