שיווק ופרסום

התקציב היוקרתי החדש של משרד היח"צ הישראלי

אלמוג בייסברג, מנכ"ל קבוצת בייסברג, ינהל את האסטרטגיה התקשורתית של ענקית הייעוץ הבינלאומית אוריין ישראל. "גאים לסייע מצד אחד לפירמה לצמוח בישראל, ומצד שני לעשות טוב למשק הישראלי ולסייע לחברות לא רק לעבור את המשבר, אלא אף לפרוח בו"
מערכת ice |  2
אלמוג בייסברג (צילום עומר וידר)
גלאי תקשורת, משרד יחסי הציבור מקבוצת בייסברג, הודיע אתמול (ראשון) על זכייה בניהול האסטרטגיה התקשורתית של חברת המומחים הבינלאומית Auren בישראל. מדובר באחת מ-25 חברות הייעוץ הגדולות בתבל, המעסיקה יותר מ-6,000 עובדים ביותר מ-300 סניפים שנמצאים ביותר מ-70 מדינות, ומתחרה מול ענקיות כמו ארנסט אנד יאנג (EY), דלויט, BDO, PWC ועוד.
בישראל עוסקת אוריין בשלושה תחומים עיקריים, שבהם היא מייעצת ללקוחות כיצד לשפר את ביצועיהם העסקיים: הראשון הוא מיסוי, ביקורת וחשבונאות; השני הוא ייעוץ ניהולי לפיתוח עסקי, אסטרטגיה, חדשנות ופיננסים לצד תהליכי פיתוח טכנולוגיות; והשלישי הוא סייבר.
 
אלמוג בייסברג, מנכ"ל קבוצת בייסברג, שינהל את האסטרטגיה של אוריין בעצמו ויפעיל תחתיו את דני ספקטור, מנהל גלאי תקשורת, כאיש יחסי הציבור שלה, מסר כי "אנו גאים לסייע מצד אחד לפירמה לצמוח בישראל, ומצד שני לעשות טוב למשק הישראלי. ייעוץ מקצועי ברמה שכזו תמיד חשוב, אבל בתקופה שכזו הוא הופך לקריטי, ויכול לסייע לחברות לא רק לעבור משבר, אלא אף לפרוח בו".
יו"ר הפירמה הבינלאומית אוריין ישראל, אופיר אנג'ל, אמר כי "אנו שמחים להיעזר בקבוצת בייסברג המקצוענית בהפצת הידע הבינלאומי של אוריין לקהל הרחב. משימתנו היא לשפר ללא הרף את התוצאות העסקיות ואיכות חייהם של לקוחותינו, ולחשוף אותם לפתרונות עסקיים יצירתיים שניתן לעשות. שיתוף הפעולה ישפר את אסטרטגיית התקשורת וחיזוק הקשרים שלנו עם הלקוחות ובעלי העניין בתחום הייעוץ והפיתוח העסקי הישראלי והבינלאומי".
אוריין ישראל מצטרפת ליותר ממאה ארגונים שאותם משרתת קבוצת בייסברג בתחומי האסטרטגיה, הדיגיטל, הסושיאל, המיתוג, התקשורת הבינלאומית וניהול המשברים. בין לקוחותיה ההסתדרות הלאומית, מכון וינגייט, קבוצת ג'רוזלם פוסט-מעריב, תמנון, מכון דוידסון, ויקטורי, ויליפוד, החברה למתנ"סים, צוות 3 ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מה שקשור אליהם נשמע מפוקפק ולא אמין (ל"ת)
    איציק 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • כי זה נכון
    איילה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבורה מפגרת
    סגור