שיווק ופרסום

אודיה ואגם בוחבוט בפנים: סמסונג ישראל חושפת את נבחרת המוזיקה

הנבחרת החדשה #WE_ARE_SAMSUNG תמנף את העשייה של החברה בתחום ותיתן במה לזמרות וזמרים מובילים ביניהם: עדן חסון, אגם בוחבוט, שחר סאול, אודיה, אבי אבורמי אלו מצטרפים לשחקנית והמנחה רותם סלע בנוסף, תשתף החברה פעולה עם עשרות מיקרו משפיענים מתחומים שונים
מערכת ice | 
אודיה אזולאי, אגם בוחבוט (צילום ערן לוי, באדיבות סמסונג, vecteezy)
לאחר שנים של עשייה בהן עיצבה נבחרת #WE_ARE_SAMSUNG את תחום המשפיענים בישראל ושימשה כמודל לחיקוי עבור מותגים רבים, המיזם עולה שלב. כמותג מוביל המתקשר באופן שוטף עם צרכניו וחורט על דגלו את ערכי הפתיחות ופריצת הגבולות בחרה סמסונג להתמקד בשנה הקרובה בתחום המוזיקה. 
אלו אשר עקבו אחרי סמסונג בשנים האחרונות, הבחינו בחיבור הייחודי שלה לעולמות המוזיקליים אשר התחזק מפעם לפעם כאשר ליוותה וסייעה לאמנים מבטיחים ופורצי דרך להפיק להיטים ששברו את שיאי ההאזנות בכל פעם מחדש: "אמבולנס" של נועה קירל ומרגי, "מנגל" של שחר טבוך, "קופידון" של אגם בוחבוט ועוד. 
 
כעת, עם השקת הנבחרת החדשה, תעמיק סמסונג את תמיכתה במוזיקה והתרבות  הישראלית וזאת באמצעות חיבור לאמנים מובילים בניהם: השחקנית והמגישה המובילה בישראל רותם סלע, המהווה חלק בלתי נפרד מהנבחרת מזה מספר שנים. אליה יצטרפו זמר השנה עדן חסון, אגם בוחבוט, הראפר והיוצר שחר סאול, אבי אברומי ופריצת השנה במוזיקה אודיה. 
סמסונג נוקטת בצעד חדש נוסף במסגרתו תצרף לשורותיה עשרות מיקרו משפיענים ויוצרי תוכן מעולמות תרבותיים שונים ורחבים כמו קולינריה, אומנות ואופנה, מתוך חיבור לעולמות תוכן המייצגים פתיחות, יצירתיות ופריצת גבולות.    
רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל: "הפעם יותר מתמיד, אנו גאים להשיק את נבחרת We_Are_Samsung במתכונתה החדשה והמשודרגת. למוזיקה תפקיד משמעותי בהגדרת הזהות המתפתחת של האנשים, היא חוצה מגדרים ומאחדת בין  דעות שונות ומגוונות. אנחנו מאמינים שבאמצעות קסמה המיוחד של המוזיקה נמשיך לייצר תוכן מיוחד ופורץ גבולות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה