שיווק ופרסום

סופרבול 2023: הפרסומת היקרה בהיסטוריה? המחיר לחצי דקה נחשף

משחק הסופרבול והפסקת הפרסומות בזמן המחצית בו הפכה להיות מזמן לאחד מאירועי המשחק החשובים, לחלק מהאנשים יותר מהמשחק עצמו. המחירים לחצי דקת שידור עולים בכל שנה וכך גם סכום ההוצאות של החברות המפרסמות  
מערכת ice | 
הימורים על משחק הסופרבול (צילום pixabay)
משחק הסופרבול השנתי כבר מזמן לא הדבר שאליו מחכים חלק מהאנשים שצופים בו אלא הפרסומות המשודרות במחצית המשחק. משנה לשנה ההשקעה בפרסומות עולה ובהתאמה גם מחיר השידור לפרסומת שעומד השנה על 7 מילון דולר. תג מחיר גבוה. במיוחד שרואים את עלות אותה חצי דקת שידור בשנים שחלפו.
מחירי השידור למשחק הסופרבול עולים בהדרגה בכל שנה וכך גם ההשקעה בהפקת הפרסומת. בשנת 1996 חצי דקת שידור עלתה כ-1.15 מיליון דולר, בשנת 2000 המחיר עמד על כ-2.1 מיליון דולר וכעבור כמה שנים, בשנת 2015 המחיר קפץ ל-4.25 מיליון דולר. בסופרבול 2023 המחיר ממשיך במגמת הזינוק ויעמוד על כ-6.5 מיליון דולר.
 
ההוצאות של החברות המפרסמות לא נגמר בזה, החברות מוציאות כל שנה יותר כסף על הפקת הפרסומת ועל רמתן. זאת מתוך הבנה של החברות שהמוצר המפורסם כבר לא מספיק, מה שחשוב זה כמה ידברו על הפרסומת בזמן המשחק ואחריו. כתוצאה מכך החברות מוציאות יותר כספים על שימוש באפקטים מיוחדים ועל הבאת השמות החמים ביותר בהוליווד ותשלום יקר גם להם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה