שיווק ופרסום

לאחר ההצלחה: זה הפרזנטור שנבחר לייצג את "אביבי מטבחים", שוב

לאחר ההצלחה של הקמפיין הקודם, משפחת אביבי נבחרה שוב לשמש כפרזנטורית של החברה שהקימו, "אביבי מטבחים". העלות המוערכת של הקמפיין עומדת על 3.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
אביבי מטבחים (צילום תום סיימון)
לאור הצלחת הקמפיין בו נבחרה משפחת אביבי, בהובלתו של יצחק אביבי, הבעלים ויו"ר אביבי מטבחים, לשמש פרזנטורית ולהוביל את הפרסומות לאביבי מטבחים, גם בקמפיין החדש "מהפכת השירות" שיעלה בימים הקרובים, תככב המשפחה המדוברת.
בקמפיין שיעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות ובדיגיטל יככבו שוב שלושה דורות של אביבי מטבחים: יצחק אביבי מייסד החברה, לצד ילדיו יוני אביבי ואסתי אביבי-לוי, שעובדים לצידו בחברה והנכדים לינוי ואלעאי אביבי - תחת הסלוגן "פשוט להיות בקשר".
 
האפליקציה החדשה שהושקה בחברה מלווה את הלקוח בכל שלב ושלב בהליך הרכישה ובשקיפות מלאה, החל מקביעת פגישות ויצירת קשר אישי עם המעצב או אנשי השירות, דרך קבלת טפסים ושליחתם בחזרה, קבלת התראות, יידוע על התקדמות המטבח, מדידות והתקנה בבית הלקוח, אישור תוכניות המטבח, בחירת מוצרים משלימים ועוד.
האפליקציה קיימת בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל, וגם באמצעות צילום פשוט בסלולר של ברקוד בסניף, תפתח ישירות את תחילת תהליך ההורדה של האפליקציה לנייד.
לדברי חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים: "חברת אביבי מטבחים מקדמת בשנה האחרונה מהפיכת שירות ללקוח על מנת לייעל תהליכים ולהטמיע חדשנות במותג אביבי מטבחים. שיפור השירות והכנסת מגוון מוצרים חדשניים הופכים את מערכת היחסים עם הלקוח לידידותית יותר, מהירה יותר, שקופה יותר וחסכונית יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה