שיווק ופרסום

קופת חולים מכבי מציגה: קמפיין ראשון ברשת אחרי הרכישה המסקרנת

לאחר שרכשה את רשת האסתטיקה של ד"ר אלמן, במכבי שירותי בריאות משיקים קמפיין חדש שמטרתו לקדם את חמשת הסניפים של הרשת - כך זה נראה
מערכת ice | 
קמפיין מכבי אסתטיקה (צילום צילום מסך יוטיוב מכבי)
רשת "מכבי אסתטיקה" יוצאת השבוע בקמפיין ראשון מאז שהשלימה את רכישת רשת "ד"ר אלמן". הקמפיין החדש יעלה במגוון פלטפורמות, בהן טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, שלטי חוצות ועוד, תחת הכותרת: "מה שטוב במכבי, עכשיו גם בטיפולי אסתטיקה".
לאחר רשימת הרשת מכבי כעת אמונה על ניהול המתג החדש וחמשת הסניפים בערים תל־אביב, ראשון לציון, אשדוד, חיפה ורעננה. ד"ר אלמן ממשיכה לשמש כמנהלת הרפואית של "מכבי אסתטיקה". הרשת מציעה מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית, ובהם הזרקות, הסרת קעקועים ושיער, טיפול בצלוליטיס, טיפול באקנה ועוד.
 
בקמפיין החדש הרשת בחרה נשים וגברים מן השורה, מכל גווני הקשת בחברה הישראלית ואלו חשפו את תחושותיהם לגבי הדימוי העצמי שלהם. 

טוני כהן. צילום: עופר חג׳יוב
טוני כהן, מנכ"לית מכבידנט, מסרה: "אנחנו שמחים להביא בשורה שמשלבת טכנולוגיות מתקדמות עם איכות רפואית מצוינת מבית מכבי. לדר' אלמן שנים של ניסיון ברפואת עור מתקדמת מה שמבטיח הבנה עמוקה של התחום, שימוש במיטב הטכנולוגיות והחומרים ותוצאות טובות לאורך זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה