שיווק ופרסום

התרומה של FireArc למתמודדים עם פוסט טראומה

FireArc ועמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" התומכת במתמודדים עם פוסט טראומה, בהרמת כוסית משותפת לכבוד השנה החדשה. "אני גאה לראות את עובדי ועובדות החברה נרתמים לפעילות משותפת עם העמותה"

מערכת ice | 
פיירארק (צילום פיירארק)
חברת פיירארק מהרצליה, המפתחת אפליקציות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות, קיימה ביום רביעי האחרון הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בשיתוף עם עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח", קהילה טיפולית ושיקומית עבור מתמודדים עם פוסט טראומה על רקע צבאי ובני משפחותיהם.
האירוע לכבוד השנה החדשה התקיים במרכז העמותה במושב צוחר בחבל אשכול (ישובי עוטף עזה) בהשתתפות הנהלת, עובדי ועובדות פיירארק וכן בהשתתפות חברי העמותה, ועשרות המתמודדים שהעמותה מלווה מרחבי הארץ ומשפחותיהם.
 
חברת פיירארק מתמקדת בנושא פוסט טראומה במסגרת האחריות התאגידית שלה והיא מלווה את העמותה לאורך תקופה, תוך שילוב מגוון פעילויות התומכות הן במתמודדים עם פוסט טראומה והן במשפחותיהם. בין היתר, לאחרונה תרמה החברה למרכז בצחור שולחן ביליארד ולקראת החזרה ללימודים תרמה תיקי בית ספר, תיקי אוכל ובקבוקים לילדים.
איתי צ'יזיק, מנכ"ל חברת פיירארק, אמר: "כמי שחווה את ההתמודדות עם פוסט-טראומה יחד עם אשתי קרן אשר הייתה פרמדיקית באוגדת עזה, הבחירה לתמוך וללוות את עמותת לא מפקירים פצועים בשטח מהווה עבורי באופן אישי והן ברמה הארגון אפשרות להיות שותפים ולסייע למתמודדים ולמתמודדות. 
כרמית הדר ונדר, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת פיירארק, אמרה "ארגונים משקיעים רבות ברווחת הפרט, אך לעיתים בכל מה שקשור לאחריות חברתית-תאגידית הם נוטים לרכז את הפעילות שלהם ליום המעשים הטובים השנתי. אבל אחריות חברתית-תאגידית היא הרבה מעבר לכך. בפיירארק אנחנו מאמינים שיש לנהל את הפעילות למען הקהילה באופן תדיר ולאורך כל השנה. ההשפעה של הפעילות היא משמעותית הן במישור הארגוני עבור עובדי החברה והן במישור החברתי עבור הקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה