שיווק ופרסום

מנכ"ל בזק עושה את הלא יאמן: בזמן המלחמה - זאת ההתגייסות המרשימה

רן גוראון וחברי ההנהלה הגיעו לבית האריזה בילינסקי "עלה עלה" באזור התעשייה בנתניה. המטרה: סיוע באריזה של מאות חסות טריות ועלים ירוקים. פעילות זו מצטרפת לשורת צעדים מרגשים של החברה החל מפרוץ המלחמה בעזה
מערכת ice |  1
הנהלת בזק בהתנדבות באריזת חסה בבית האריזה של עלה עלה (צילום בזק)
במסגרת פעילות התנדבותית של חברת בזק בימי המלחמה, הגיעו מנכ"ל בזק רן גוראון וחברי ההנהלה, לבית האריזה בילינסקי "עלה עלה" באזור התעשייה בנתניה, שם סייעו באריזה של מאות חסות טריות ועלים ירוקים. מתחילת המלחמה פועלת חברת בזק בימי התנדבות וכן בתרומה לכוחות הביטחון ותושבי עוטף ישראל, זאת בנוסף להתקנת מערכות אינטרנט ללא תשלום במאות מקלטים ציבוריים בגבול הצפון.
המלחמה הקפיצה את צריכת האינטרנט בכל הארץ, למעט הישובים שפונו לחלוטין או כמעט לחלוטין, כך עולה מדו"ח התקשורת של בזק במלאת חודש למלחמה. עוד עולה מהדוח כי הרגלי הצריכה והשימוש של הישראלים השתנו והפכו לאינטנסיביים הרבה יותר, כשהתשתית נדרשה לעמוד בעומסים קיצוניים בתוך פרק זמן קצר במיוחד.
 
בשבוע הראשון למלחמה זינקה צריכת האינטרנט הממוצעת למשק בית בישראל בכ-35% מ-15.9 ג'יגה ל-20.7 ג'יגה ביום. החל מהשבוע השני ללחימה צריכת האינטרנט הממוצעת למשק בית התייצבה על כ-18.8 ג'יגה ליום, גידול של יותר מ-18% מאשר בימי שגרה. מדובר בעלייה מהירה מאוד בשימושים, שלא ניתן היה לחזות מראש. תשתית בזק עמדה בעומסים אלו, ומייד עם תחילת הלחימה פעלנו להבטיח רציפות שירות בכל חלקי המדינה.

הנהלת בזק בהתנדבות באריזת חסה בבית האריזה של "עלה עלה" (צילום: בזק)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזק תרמה??? לא יתכן!
    קורבן בזק 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בזק התגייסה לתרום? ברור שלא כסף. חס וחלילה שהיא תתרום כסף ואם היא תתרום אז זה הכסף שהיא גנבה מהלקוחות שלה, למשל ממני... פעם אחר פעם. אז בזק יקרה מעשה רע אחד מבטל את 100 מעשים הטובים שלך! אז קודם כל בזק צריכה להיות הוגנת ומוסרית. אבל זה כנראה לא יקרה בעידן שלנו. גילוי נאות
    סגור