רכב

סמלת משיקה שני דגמים חדשים: מה מחירם של הרכבים היוקרתיים?

סמלת, יבואנית רכבי השטח הגדולה בישראל, משיקה את דגמי אלפא רומיאו החדישים - הג'וליה והסטלביו. הדגמים החדישים כוללים טכנולוגיית לד, מסך דיגיטלי מרשים ומערכת בלימה איכותית
מערכת ice |  1
דגם סטלביו (צילום אלפא רומיאו)
סמלת, יבואנית רכבי השטח והיוקרה המובילה בישראל, משיקה את הופעת הבכורה בישראל של דגמי אלפא רומיאו המחודשים - הג'וליה והסטלביו. שני הדגמים המצוינים זכו בשלל פרסים והכרה מהקהילה הבינלאומית הודות לסימני ההיכר של המותג החל מחלוקת המשקל המושלמת, התנהגות הכביש הטובה בקטגוריה ועד למערכות הטכנולוגיות המתקדמות והעיצוב העל-זמני, שהופך כל אלפא רומיאו ל"יצירת אומנות ניידת" למשך שנים רבות.
שני הדגמים מציגים חזית מחודשת, הכוללת יחידות תאורה מסוג LED מטריקס אדפטיביות ושבכה קדמית חדשה, אשר יחד מיישרים קו עם עיצוב החזית של הטונאלה. שני הדגמים החדישים, הג'וליה והסטלביו, מציגים הופעה מרשימה ובולטת במיוחד, כאשר השכבה הקדמית מתאפיינת בגימור ייחודי המספק פרשנות מודרנית ל-Trilobo, הגריל המשולש המפורסם, המזוהה עם אלפא רומיאו.
הדגמים כוללים יחידות התאורה חדשניות וטכנולוגיית LED מטריקס. מלבד ההופעה החיצונית המרשימה, הדגמים המדוברים כוללים עדכונים משמעותיים בתא הנוסעים. העיצוב ה"טלסקופי" של לוחות המחוונים של המותג, כולל מסך דיגיטלי חדש בגודל 12.3, המאפשר גישה לכל נתוני המכונית וההגדרות השונות הקשורות ליכולות הנהיגה האוטונומית.
 



מלבד זאת, הדגמים המדוברים כוללים מערכת שמשלבת את מערכת בקרת היציבות יחד עם מערכת הבלימה ובכך היא מבטיחה תגובה מיידית של הבלמים, מקצרת את מרחק העצירה, ומאפשרת חסכון משמעותי במשקל.

מערכת ה-Q4 של אלפא רומיאו מאפשרת למכונית להעביר את כל כוח המנוע לזוג הגלגלים האחוריים, ובמידה והצמיגים האחוריים מתקרבים למגבלות האחיזה, היא מסוגלת להעביר תוך פחות מ-15 עשיריות השנייה עד 50% מהספק המנוע לזוג הגלגלים הקדמיים, דבר שמבטיח את יעילות הגלגלים.
 על פי יבואנית כלי הרכב המובילה, המחיר של מכונית אלפא רומיאו ג'וליה החדשה מתחיל מ-339,900 שקלים ואילו המחיר של הדגם אלפא רומיאו סטלביו החדש מתחיל מ-369,900 שקלים. 

(צילום: אלפא רומיאו)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלפא לא יכולה להיות טנדר. רק מכונית סלון
    רונן 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על שחזור מפתח- צ'יפ לאלפא 159 רצו ממני בסמל"ת 3,200 (!) ש"ח. אכן, יבואן מיוחד במינו
    סגור