רכב

שיאומי חושפת את המכונית החשמלית: מתי היא תהיה זמינה בישראל?

אחרי חרושת שמועות ענקית האלקטרוניקה הסינית שיאומי, ערכה הופעת בכורה למכונית החשמלית הראשונה שלה השיאומי SU7. כבר השנה המכונית תהיה זמינה בסין ובאירופה, אבל מתי היא תהיה זמינה בישראל? כל הפרטים
עידו מור | 
שיאומי SU7 (צילום צילום מסך מטוויטר)
ענקית האלקטרוניקה הסינית שיאומי, מוכרת בקרב הציבור בישראל בזכות הסמארטפונים שלה ושאר מוצרי החשמל פרי יצירתה (קורקינטים, שואבי אבק ועוד), אך דיווחים מן החודשים האחרונים, הראו כי החברה החליטה להיכנס גם לשוק המכוניות החשמליות.
במסגרת תערוכת המובייל העולמית שנערכת בברצלונה, שיאומי קיימה הופעת בכורה לשוק האירופאי והציגה לראשונה את המכונית שלה השיאומי SU7. כאמור, לפי הערכות החברה, המכוניות הראשונות של ה-SU7, אמורות להגיע ללקוחות במהלך הרבעון השני של השנה כשהחברה תתחיל עם השוק הסיני ולאחר מכן תמשיך לשוק האירופאי. 
 
השאלה המהותית בעיניי הצרכן הישראלי היא מתי המכוניות הללו יהיו זמינות לרכישה בישראל? לפי פרסום של icar, לפי שעה אין עוד תאריך רשמי לתחילת שיווק בארץ, אך נראה כי רוב הסיכויים שזה לא יקרה לפני שנת 2025. למרות זאת, זהותה של החברה שזכתה בזיכיון לשיווק המכוניות של שיאומי היא "המילטון" אשר משווקת גם את יתר המוצרים שלה בישראל. 
 
לו וייבינג, נשיא שיאומי, התייחס לעתידו של שוק הרכב וציין במהלך בתערוכה כי: "שוק הרכב יתנהג בתוך עשור או שניים בדומה לשוק הסלולר, עם חמישה יצרנים גדולים ששולטים בכ-70% מהשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה