רכב

לראשונה מתחילת המלחמה: תחנת הרכבת בשדרות חזרה לפעילות

לראשונה מאז פרוץ המלחמה, תחנת הרכבת בשדרות נפתחה היום אך במתכונת ממצומצמת. מסלול הרכבות ינוע לכיוון דרום בלבד - לנתיבות, באר שבע ואופקים וזאת בצל המלחמה בדרום
דוד זולדן | 
הרכבת הקלה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, חיים גולדברג, shutterstock)
תחנת הרכבת בשדרות נפתחה היום לנוסעים, לראשונה מאז פרוץ המלחמה. בנקוד הזמן הנוכחית הרכבות ינועו מתחנת שדרות לכיוון דרום בלבד - לערים נתיבות, באר שבע ואופקים.
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, זועם על פתיחת הרכבת במתכונת מצומצמת בלבד: "מצד אחד אני שמח לראות את מנהל התחנה ואת העובדים הנרגשים, מצד שני זה מראה שאנחנו נשארים באותה קונספציה. מדובר באיום על הרכבת. מי שהיה בבית חאנון יודע שמי שמאיים על הרכבת, מאיים באותה צורה גם על העיר שדרות, על הבניינים שלה ועל עוד מקומות. אומרים ששנתיים לא תהיה עכשיו רכבת לתושבי הדרום. מי שרוצה לנסוע מנתיבות לתל אביב, איך יעשה את זה? הוא צריך לבוא לפה, לקחת שאטל לכיוון אשקלון ואחרי זה לחזור לרכבת. זה הזוי".
 
עוד אמר דוידי כי: "אחרי חמישה חודשים, במקום לקחת את 700 מיליון השקלים למיגון הרכבת ולתת אותם לצבא, להגיד לו להיערך לשנים הקרובות על מנת שלא יהיה איום, לא על הרכבת, לא על שדרות ולא על הקיבוצים, יש השלמה. אלוף הפיקוד לא מוכן לפתוח את הרכבת כי אומר שיש איום. הייתי בבית חנון. אותו איום שיש על הרכבת, יש גם על דברים שלא אפרט אותם. אומרים לתושבים, תחזרו חזרה לפני ה-7 באוקטובר - תמשיכו לספוג את האיומים, תמשיכו לשלם את המחירים. לא מכיר תושב תל אביב או ירושלים שיגידו לו עכשיו שאין רכבת לשנתיים ושייקח אוטובוסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה