רכב

הכבישים בת"א נחסמים היום לתנועה: בשורה קשה לנהגים

לקראת העצרת המתוכננת, המשטרה נערכת בכוחות גדולים, במטרה להכווין את התנועה ולאבטח את המשתתפים בעצרת, המתוכננת להתקיים היום (חמישי, 18.4.24) בין השעות 19:30 עד 21:30 באזור מוזיאון ת"א והרחובות הסמוכים
מערכת ice |  1
חסימת כבישים (צילום vecteezy, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
לקראת העצרת המתוכננת, המשטרה נערכת בכוחות גדולים, במטרה להכווין את התנועה ולאבטח את המשתתפים בעצרת, המתוכננת להתקיים היום (חמישי, 18.4.24) בין השעות 19:30 עד 21:30 באזור מוזיאון ת"א והרחובות הסמוכים.
החל מהשעה 18:00 שד' שאול המלך ייחסמו מרחוב אבן גבירול עד רחוב ויצמן לשני הכיוונים. ממשטרת ישראל נמסר בעקבות החסימות והסדרי התנועה השונים שיהיו במקום כי "יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות. לנוחיותכם החסימות יוזנו באפליקציית waze".
 
כזכור, בשבוע האחרון היו אירועים רבים המקשים על תנועת הרכבים והנהגים בתל אביב. אחרי מופע הענק של עומר אדם, שאחד נוסף יתקיים גם הערב וגם הוא יקשה מאוד על תנועת המכוניות באזור פארק הירקון והצד הצפוני של העיר, הלילה נערך גם מרוץ הלילה של תל אביב.
בעקבות המרוץ, אותם אזורים בדיוק נחסמו כאשר מדובר על שד' רוקח משטרית עד אבן גבירול, בשני הכיוונים, בני אפרים מקק"ל עד שטרית לדרום, אייזיק רמבה לכיוון שד' רוקח מכיכר דרייב אין, ירוחם משל לכיוון שד' רוקח מהירידה לאיילון דרום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם ישראל חיי רק ערוץ 14
    ימין הוא יהודי חזזזק 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ותיפער האדמה את פייה ותיבלע כל אנרכיסט שמאלן הזויי ומיותר במדינת היהודים. תיבלע אותם אחד אחד ויישרור השקט ותהא השלווה, האמונה, הדת הצורה ואהבת החינם סוף סוף. ואז ייזעקו הקימצוץ הנותר , מאלה צאצאיהם, צאצאי הגרמנים " ביבי אשם" ביבי אשם". "תחזירו אותם הבייתה עכשיו"
    סגור