תרבות ופנאי

עומר אדם מרגש עשרות אלפי מעריצים: "נזעק מכאן בקול גדול"

המופע הראשון של הזמר מתוך ארבעה, נפתח כשדגל ישראל ענק בגובה של עשרות מטרים התנוסס במרכז הבמה וברקע נשמע עומר בטקסט מרגש: ״בעוד כמה ימים, נשב אל שולחן חג ליל הסדר. נספר על יציאת מצרים – מסע אל חירות והתחדשות". 
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
אחרי לא מעט חששות מעצם קיום האירוע אחרי ימים מתוחים בעקבות הירי מאיראן לישראל, הערב [שלישי] אחריי כל המכשולים, פתח עומר אדם את סדרת ארבעת המופעים שלו בפארק הירקון, אליהם נמכרו בסך הכל 120,000 כרטיסים.
המופע נפתח כשדגל ישראל ענק בגובה של עשרות מטרים התנוסס במרכז הבמה וברקע נשמע עומר בטקסט מרגש: ״בעוד כמה ימים, נשב אל שולחן חג ליל הסדר. נספר על יציאת מצרים – מסע אל חירות והתחדשות". 
 
עוד הוא המשיך: "ניקח איתנו את זכרון האסון הגדול של ה 7 באוקטובר, חורבן פיזי ונפשי, שחי בכולנו, מהדהד ומכאיב. הערב, נאיר את התקווה, את האמונה, נוכיח שכמו בדורות קודמים, אנחנו יכולים לצאת לחירות".
 
לסיום אמר לעיני הקהל הנרגש שבא בהמוניו: "נזעק מכאן בקול גדול, מתפללים לגאולה, להבאת אור במקום החושך, לחיבור ואחדות בינינו. המילים והמנגינות שנזעק הערב ביחד, יהיו לנו נחמה, אור, תקווה, תפילה ואמונה ונאמר אמן״. השיר הראשון שפתח את ההופעה עם הלהיט ״שקט״ שריגש את עשרות אלפי הצופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה