תרבות ופנאי

עומר אדם הכעיס את המעריצים: מדוע לא הצליחו לקבל את כספם?

רבים מרוכשי הכרטיסים למופע של עומר אדם שהתבטל התלוננו כי לא ניתן לקבל החזר כספי בעבורו, וזאת בניגוד להודעתו של אדם שטען כי הדבר יהיה זמין לכולם ולבחירתם. מקופות ת"א מסרו כי זו הייתה תקלה טכנית בלבד
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
לאחר שעומר אדם הצליח לעשות "סולד אאוט" ל-4 הופעות בפארק הירקון, המשטרה הודיעה כי בשל הנחיות פיקוד העורף ששוחררו ברקע התקיפה האיראנית – ההופעה שתוכננה להתקיים אתמול (שני) בוטלה. בהמשך אדם הודיע כי הרוכשים יקבלו זיכוי מלא על הכרטיס, או שיוכלו לבחור ללכת להופעה באחר התאריכים האחרים. עם זאת, קונים רבים נתקלו בקשיים לוגיסטיים בנושא הזה, מה שגרם לזעם מצידם.
כפי שפורסם ב"מאקו", אמא לנערה אשר רכשה כרטיסים למופע, לא הצליחה לקבל החזר כפי שהזמר הבטיח. "לא הצלחתי לאתר אותם. זה לא פייר. אין מענה, הכל דיגיטלי, אין עם מי לדבר". והיא בהחלט אינה לבדה, מעריצים רבים התלוננו על היעדר זמינות מצד ההפקה מה שגרם להם למכור את כרטיסיהם במחיר נמוך בהרבה מהמקורי.
 
בעקבות הדיווחים הללו, בקופות תל אביב מסרו מטעם עומר אדם כי מוקד השירות שלהם פעיל בין השעות 09:00 ל-17:00, ובמקום שתוצג הודעה שהמוקד סגור כעת, קיבלו הלקוחות הודעה ש"המוקד עמוס ולא ניתן להגיע לנציג". כמו כן, הוסיפו כי כאשר הבחינו בתקלה מיד פעלו לטפל בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה