רכב

הכבישים המרכזיים בת"א ייסגרו ב-27.4: מכה לנהגים בישראל

?היערכות משטרת ישראל למשחק הכדורגל בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים שייערך בתאריך 27.4.24, באצטדיון בלומפילד בתל אביב
מערכת ice |  4
חסימת כבישים (צילום פלאש 90, shutterstock)
משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת משחק הכדורגל, שייערך ב27.4.24 בשעה 20:00, באצטדיון בלומפילד בתל אביב בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. במסגרת ההיערכות יתפרסו החל משעות הצהריים  שוטרים רבים של המחוז ת"א, סדרנים ומאבטחים, באזור האצטדיון, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון לאבטחת הקהל ויכווינו את התנועה באזור.
יש להישמע להנחיות פיקוד העורף בנוגע התנהגות עם קבלת התרעה לגבי מצב של אזעקה או אירוע חירום. שערי האצטדיון צפוים להיפתח ביום המשחק בשעה 18:00 ותתבצע בדיקה קפדנית בקרב הבאים לאצטדיון. 
הסדרי התנועה: משעה 16:00 יסגרו רחובות: אמץ, שארית ישראל, התחיה. אם במהלך המשחק מתקבלת התרעה על ירי תל"מ יש לשבת במקומותיכם, להתכופף ולהגן על הראש עם הידיים למשך 10 דקות. בכל מקרה יש להישמע להוראות הסדרנים וכוחות המשטרה במקום.
 
יתבצע בידוק קפדני לכלל האוהדים ולכן יש להגיע מוקדם על מנת למנוע לחץ בשערים, חל איסור מוחלט על כניסה עם נשק ואין אפשרות להשאיר בכניסה. חל איסור מוחלט על הפעלת רחפנים במהלך המשחק. לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים שיהיו תחת השפעת אלכוהול. כוחות גלויים וסמויים יתפרסו בסביבת האצטדיון, ויפעלו ולמניעת תופעת ספסרות שמהווה עבירה פלילית.
ציבור הנהגים מתבקש להחנות את הרכבים רק במקומות המיועדים לכך, תתבצע אכיפה מוגברת כנגד חניית רכבים בריונית במקומות אסורים. הכנסת ציוד עידוד מותנית באישור כב"ה והמשטרה בלבד. חל איסור מוחלט על הכנסת אבוקות ואמצעי פירוטכניקה אחרים, דבר העלול לסכן חיי אדם ולהביא לפגיעות בנפש ובגוף. מעבר קהל בין שערים ואי ציות להנחיות הסדרנים או השוטרים המוצבים במקום - מהווה עבירה על החוק ותטופל בהתאם.
אנו קוראים לקהל האוהדים, להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות פיזית או מילולית, לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי בטרם, במהלך ולאחר המשחק. שימרו על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בשורה איומההההה??
    רוני 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכה ממש .. כמו 10 המכות במצריים... מכה קשההה לנהגים.. אויי ואויייי
    סגור
  • 1.
    תל ביוב***
    אורח 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הרי במילא שגלגל של הרכב שלי ושל עוד מליונים כמוני מערים אחרות ששונאים את העיר פח הגועלית הזאת לא יידרוך שם** ואני אומר את זה בתור נהג***
    סגור
  • בשורה איומההההה??
    רוני 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ממש מכה מכה . לא סתם.. מכה קשההה
    סגור
  • רק זה מה שחסר לנו בזמן הזה ...
    איציק 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחפשים דרכים לראות איך יגיבו אנשים לבשורה שיסגרו כבישים ,פשוט טמטום
    סגור