רכב

לרגל עונת הקיץ: רכבת ישראל מפנקת את הנוסעים במקצה שדרוגים

לרגל עונת הקיץ והטיולים המשפחתיים, רכבת ישראל הודיעה על שדרוג נרחב וחגיגי ליישומון ואתר האינטרנט: כל הפרטים על החידושים בפנים  
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום דוברות רכבת ישראל)
רכבת ישראל הודיעה היום (רביעי) על מקצה שדרוגים ליישומון ולאתר האינטרנט הכולל בין היתר, מדד עומס ברכבת, הנקבע על ידי מידע המתקבל ממערכות המידע והכירטוס, ומתבסס על מידע סטטיסטי. הנוסעים יוכלו לדעת מהו העומס הצפוי במסלול הנסיעה המבוקש. 
התווספה ליישומון אפשרות לתכנון נסיעה וחיפוש תחנות מוצא ויעד באמצעות פקודות קוליות פעולה זאת תסייע לאנשים אשר מתקשיםחיפוש בהקלדה ותחסוך זמן יקר, וכן הגדרות חיפוש משודרגות המאפשרות בין היתר סינון תוצאות נסיעה בהתאם לדגשים מבוקשים, כגון בחירה בנסיעה עם או בלי החלפה - במסלולים המתאימים. 
חידוש נוסף אשר ישפר משמעותית את השירות הוא אייקון חדש, שיציג את הצורך בביצוע מעבר רציפים בעת החלפת רכבות. כעת הנוסעים יוכלו להיערך מראש למעבר רציפים במידת הצורך, ובכך תשופר חוויית הנסיעה והשירות לכלל הנוסעים ובדגש בנסיעות עם ילדים, נסיעות עם כבודה בדרך לנתב"ג או יעדים אחרים, או נוסעים נעזרים עם מוגבלויות.
עוד יציגו היישומון והאתר המשודרגים מידע נרחב אודות הרכבות הנבחרות, כגון סוג הרכבת, מספר הקרונות בה, מיקומם של קרונות ייעודיים לאופניים ולנוסעים עם מוגבלויות ועוד. ברכבת מדגישים כי היישומון והאתר עומדים בכל תקני הנגישות המתקדמים. 
אלה מצטרפים למידע הקיים אודות קווי תחבורה ציבורית המגיעים לתחנות הרכבת הנבחרות, קבלת מידע על תעריפי הנסיעה, וכן מידע נרחב על השירותים הקיימים בתחנות, חניונים בסביבת התחנה, מתקנים לאופניים, שירותי ספריות ופסנתרים, עמדות מודיעין ועוד. 
יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני, ציין: "לצד פרויקטי הפיתוח הגדולים, אשר ישפרו את השירות הרכבתי ויביאו לגידול מבורך במספר הנוסעים, אנו משקיעים כל העת בשיפור תמידי של השירות הקיים, בין היתר על ידי שדרוג ערוצי המידע הדיגיטליים, לצד שדרוג ניראות התחנות, הוספת קרונות ייעודיים לאופניים ונוסעים עם מוגבלויות ועוד."
מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה, אמר: "שירות איכותי איננו רק הגעה בזמן, או סביבת תחנה וקרון נקיות, נעימות ומזמינות. שירות מעולה הוא גם שקיפות ומידע אמין ומדויק. כחברה המעניקה שירות לכ-70 מיליון נוסעים מידי שנה, אשר ניצבת בשורה אחת עם חברות הרכבות הלאומיות המובילות בעולם, אנו פועלים על מנת לשדרג את ערוצי המידע והשירות שלנו, על מנת לאפשר לנוסעינו להתאים ולבחור את חוויית המשתמש לצרכיהם, ולהיערך באופן המיטבי לנסיעה ברכבת". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה