רכב

אוטובוסים "נעלמים"? משרד התחבורה במכתב אזהרה לחברות

במשרד התחבורה שלחו מכתב חריף לחברות המפעילות את התחבורה הציבורית, לפיה חלקן "משבשות קווים" על מנת לרמות את מערכות הבקרה של משרד התחבורה ולא עוצרות בכל התחנות על מנת לאסוף את הנוסעים
מערכת ice |  1
אוטובוס ממוגן קורונה (צילום Aura Air)
האם חברות התחבורה הציבורית לא עושות את עבודתן כהלכה? מכתב שנשלח היום (רביעי) לחברות המפעילות את התחבורה הציבורית, כשהוא מזהיר מפני תופעה מטרידה לפיה המפעילות מוציאות קווי אוטובוסים ש"נעלמות" במהלך הקו ולא משלימות אותו לכל התחנות בו היו אמורות לעצור ולאסוף נוסעים, על מנת לרמות את מערכות הבקרה של משרד התחבורה. 
בגלובס פרסמו את מכתב האזהרה שנשלח מהרשות לתחבורה ציבורית בו נכתב: "לאחרונה, קיבל האגף מידע לפיו בחברות מסוימות, נהגים מונחים לבצע נסיעות בניגוד לתנאי הרשיון, לא להשלים נסיעות מתחנת המוצא ולבצע נסיעה לאורך התחנות הראשונות בלבד. לאחר מספר תחנות, מונחה הנהג לשוב בחזרה ו/או לנסוע ישירות לתחנת הסיום, מבלי לבצע מסלול מלא שכולל מעבר ועצירה בתחנות ואיסוף נוסעים, וזאת על מנת שזמן היציאה מתחנת המוצא יתועד במערכות המשרד באופן תקין".
במשרד התחבורה הוסיפו: "אגף הבקרה ביצע תחקור ענפי של נסיעות בניגוד לתנאי הרשיון אשר נקלטו במערכות המשרד. ממצאי התחקור מדאיגים ומעידים על נכונות התופעה, לדוגמא, נמצאו לא מעט נסיעות שעברו בכ-4-2 תחנות בתחילת המסלול, כשבהמשכו אין מעבר ו/או עצירות בתחנות לאורך המסלול, בחלק ממצאי התחקור, היו נסיעות שסטו ממסלולי הנסיעה והגעה לתחנת הסיום ללא מעבר ו/או עצירה בתחנות".
עוד נכתב כי: "למען הסר ספק אבהיר, ביצוע נסיעות בניגוד לתנאי הרשיון מכוונות וביודעין, הינה בגדר עברה פלילית. בהתייחס לממצאי התחקירים האמורים, בכוונת אגף הבקרה, לזמן מנהלי חברות לחקירה פלילית תחת אזהרה, בגין נסיעות שלא מבוצעות בהתאם לתנאי הרשיון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קו 240 לא עוצר בתחנת הבורסה. למשל אתמול בלילה
    יוסי מלוד 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קו בודד שנסע בזבוטינסקי לא עצר. אך לעיתים חוסמים רחוב ראשי בעבודות בכביש ואין ברירה אלא לעקוף מספר תחנות
    סגור