קריירה ולימודים

שביתה במערכת החינוך: המורים מפסיקים ללמד ל-4 שעות

1,600 מורים ברחבי הארץ משביתים את הלימודים לנוער נושר ובסיכון וישבתו גם בשבוע הבא כל יום במשך 4 שעות, בשעות הבוקר ובחלק באחה"צ, המהלך התחיל היום בשביתה ראשונה. 
מערכת ice | 
כיתה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
המורים לנוער נושר ובסיכון מחריפים צעדים ומשביתים הלימודים לארבע שעות. איגוד מורי ומורות תכנית היל"ה, המאוגד בכוח לעובדים, המלמדים נוער מנותק, משביתים היום (14.3.23) את הלימודים בתכנית  למשך ארבע שעות.
1,600 מורים ברחבי הארץ ישבתו גם בשבוע הבא כל יום במשך 4 שעות, בשעות הבוקר ובחלק באחה"צ, המהלך התחיל היום בשביתה ראשונה. מדובר באיגוד מורי ומורות תכנית היל"ה, המאוגד בכוח לעובדים
 
המורים המלמדים בסך הכל כ-8000 בני נוער מהווים את התחנה האחרונה במערכת החינוך. לאחרונה, לאור פינוי תלמידים מבתיהם בצפון ובדרום עלתה חשיבותם במיוחד. למרות חשיבותם, מועסקים המורים כמורי קבלן דרך דרך  זכיין - החברה למתנ"סים. שכר המורים ותנאי העסקתם הינו נחות בהרבה ביחס למקביליהם בחינוך העל יסוד ה"רגיל" - על אף שמחזיקים באותם תארים אקדמיים ואותן תעודות הוראה.
המורים והמנחים מוחים על סירוב משרד החינוך לממש את עדכון השכר שהובטח להם במסגרת המכרז החדש.  איגוד מורי ומנחי היל"ה המאוגד בכוח לעובדים: "מאז 2018 (!) לא עודכן שכרנו. עתה, לאחר שנאבקנו והמשרד מכיר בצורך לשפר השכר, לא ייתכן ששכרנו ימשיך להיות תקוע בשל עיכובים בירוקרטיים. איננו יכולים להמשיך לעבוד בתנאים אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה