כסף וצרכנות

שביתה על הפרק: משרד האוצר והמורים בדרך להתנגשות חזיתית?

רן ארז יו"ר ארגון המורים איים לשבש את הלימודים בתיכונים, רגע לפני בחינות הבגרות. הסיבה: הסכם השכר עליו סיכם בתחילת שנת הלימודים בנוגע לשכר המורים עדיין לא נחתם סופית. ארגון מנהלי בתי הספר "מנהיגים" הגיב בחריפות: "איומים כאלה מצביעים שוב על היעדר אחריות לאומית והימנעות מדאגה אמיתית לטובת ילדי ישראל"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
על רקע האיומים בהשבתת מערכת החינוך בצלה של המלחמה המתמשכת, אביגיל סאמין ואורית גור כהן, יושבות ראש משותפות של ארגון מנהלי בתי הספר "מנהיגים" מסרו הבוקר (שישי)  את תגובתן לאיומי ארגון המורים בעיצומים: "תקופת המלחמה אינה זמן לאיומים בעיצומים ובהשבתות". 
"איומים כאלה מצביעים שוב על היעדר אחריות לאומית והימנעות מדאגה אמיתית לטובת ילדי ישראל. אין באמירה זו כדי להפחית בחשיבות להגיע לחתימה על ההסכמות, שכללו גם עדכון שכר למורים וגם הכרה במעמד המנהלים וטבלת שכר ייעודית שמכירה בייחודיות מעמד המנהלים ותפקידי הביניים".
 
"אנו קוראות לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' וליו"ר ארגון המורים רן ארז לפעול בשקיפות, להביא ליישום ההסכמות ולמנוע כל פגיעה בהישגי המנהלים, כפי שבאו לידי ביטוי בהסכמות באוגוסט". כזכור, ארז יו"ר ארגון המורים איים לשבש את הלימודים בתיכונים. הסיבה היא שהסכם השכר עליו סיכם בתחילת שנת הלימודים בנוגע לשכר המורים עדיין לא נחתם סופית ולטענתו במשרד האוצר גוררים רגליים בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה