קריירה ולימודים

פרטנר מבטלת את הנופש השנתי בחו"ל: "נתמוך בכלכלה כחול לבן"

פרטנר מודיעה לעובדי החברה על ביטול מסיבת הפורים בחברה, וכן קיום נופש החברה המסורתי בארץ במקום בחו"ל, "נהיה קרובים למדינה שלנו, נתמוך בכלכלה הישראלית ונצרוך כחול לבן!"
שירה יום טוב | 
יו"ר ועד העובדים, קרן אופק וסמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול, יבגני דולקרט (צילום יחצ, ינאי יחיאל)
בניגוד לשנים קודמות, קבוצת התקשורת פרטנר קיבלה החלטה לקיים השנה את נופש החברה המסורתי בארץ, אחרי לא מעט שנים של נופשים מפנקים בחו"ל לעובדי החברה. כלל עובדי החברה קיבלו הבוקר מייל בעניין, ובו עודכנו על החלטת החברה בעניין במטרה לחזק את הכלכלה הישראלית, כאשר על המייל חתומים סמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול, יבגני דולקרט, ויו"ר ועד העובדים, קרן אופק.
ההחלטה של החברה התקבלה על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והרצון לתמוך בעסקים ישראליים. כמו כן, החליטה החברה לא לחגוג השנה את מסיבת הפורים המסורתית.
במייל שהופץ לעובדי החברה נכתב: "השנה פרטנר כמו חברות רבות התלבטו אם לקיים אירועים שכאלה. כזכור, אנחנו בפרטנר אימצנו את העיקרון לפיו 'ישראל לפני פרטנר' ועל כך גאוותנו. גם אם נדמה שהמשק שלנו חוזר אט אט ל'שגרת עבודה' הרי שלמעלה מ-130 חטופים ובני משפחותיהם וחבריהם עדיין נמצאים בכאוס ובכאב יומיומי. לא נוכל להתעלם מהם. אנו נמשיך לעשות הכל על מנת לתמוך בהם ובמאבקם הצודק לחזור הביתה!
"שלא נתבלבל: המלחמה נמשכת, חיילים רבים עדיין במילואים, גם הקרב עובדינו והמורכבות גדולה גם בקרב השבים משדה הקרב. משפחות רבות מידי נפגעו, ונפגעות מידי יום.
 
"במציאות המורכבת הזאת, חשוב לנו לשתף אתכם בהתלבטויות באשר לדרך למצוא את האיזון בין הרצון לחזק את החוסן ולערוך פעילויות רווחה לעובדי פרטנר, שבשנים האחרונות הפכו למסורת, לבין הרגישות והאחריות שעלינו לגלות כחברה וכאנשים.
"לכן, מסיבת פורים לא נחגוג השנה, אבל את נופש החברה נעשה כמיטב המסורת כמשפחה. אם עד כה נהגנו לקיים את הנופש השנתי שלנו בחו״ל, השנה החלטנו שנישאר בארץ, בארץ שלנו. בכך נהיה קרובים למדינה שלנו, נתמוך בכלכלה הישראלית ונצרוך כחול לבן! הנופש השנה יהיה באחד מבתי המלון המובילים בישראל והעיקר הוא שיהיה יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה