קריירה ולימודים

יובל מעתוק בדרך לג'וב חדש: ההפתעה של זוכת האח הגדול

לרגל ציון היום העולמי לאוטיזם אושיית הרשת יוצאת עם הרצאה על חייה לצד אחיה התאום קובי. מטרת ההרצאה היא לעלות לשיח ולמודעות את נושא האוטיזם בפרט ואנשים בעלי מוגבלות בכלל ולדבר על המחויבות החברתית בקבלת האחר והשונה
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום אור גפן)
לרגל ציון היום העולמי לאוטיזם, זוכת האח הגדול, יובל מעתוק יוצאת עם הרצאה על חייה לצד אחיה התאום קובי, עליו ועל מוגבלותו דיברה רבות בבית האח הגדול. אחיה התאום שנולד עם פיגור ואוטיזם שינה את חייה ואת חיי משפחתה, מטרת ההרצאה היא לעלות לשיח ולמודעות את נושא האוטיזם בפרט ואנשים בעלי מוגבלות בכלל ולדבר על המחויבות שלנו כחברה בקבלת האחר והשונה. ההרצאה תהיה זמינה בכל רחבי הארץ.
אושיית הרשת, יובל מעתוק ידועה כרווקה שמחפשת זוגיות כבר זמן לא מבוטל. היא אפילו התייעצה עם הרב מאניס פרידמן: "חרקתי קצת שיניים, אבל הוא הצליח להבין אותי. שאלתי אותו אני לא מוצאת מישהו, מה לעשות? אני רוצה להתחתן עכשיו, להקים משפחה", כתבה ברשתות החברתיות. 

יובל מעתוק ואחיה התאום קובי (צילום: יח"צ)
 
זוכת העונה האחרונה של האח הגדול שהייתה עסוקה לאחרונה בהסברה לטובת ישראל בקמפוסים הגדולים, קיבלה תגובה מכוערת ומגעילה במיוחד באינסטגרם, אחת מהן היתה כה בוטה ובעלת אופי אלים, שגרמה למעתוק לגשת למשטרה ולהגיש תלונה. לאחר שהגישה את התלונה, מעתוק הסבירה כי: "אוטיסט זה לא קללה". אותה אישה שתקפה אותה השיבה לה: "תפני מאמי. באיזו אשמה? למה אני הבאתי את המפגר הזה לעולם? זה אמא שלך אשמה, הייתי מגישה תלונה עליה״. היא גם המליצה על המתת חסד לקובי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה