קריירה ולימודים

רן ארז החליט: זה מה שיקרה במערכת החינוך לאחר פסח

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים הודיע על החרפת הסכסוך בינם לבין משרד החינוך. כחלק מההחרפה המורים לא יבצעו פעילויות מחוץ לכותלי בית הספר, לא יעבירו ציונים ועוד
מערכת ice | 
רן ארז, יושב ראש ארגון המורים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
ארגון המורים העל יסודיים בראשותו של רן ארז הודיע היום (רביעי) על החרפת הסכסוך עם משרד החינוך. בהודעת הארגון נכתב: "החל מתום חופשת הפסח לא יבוצעו פעילויות מחוץ לכותלי בית הספר." ארז טוען שההחרפה מגיעה על רקע "התעקשות משרד האוצר שלא לנהל משא ומתן עם ארגון המורים בנוגע לחתימה על הסכם קיבוצי."
 
במכתב הארגון שהובא מאתר "דבר" עוד נכתב כי: "יימשכו שאר העיצומים, לא מעבירים ציונים ועובדים לפי הספר. העבודה תיפסק בתום יום הלימודים בשעה 15:30." שורש המחלוקת בין הצדדים נוגע לשאלה מה סוכם בע"פ יום לפני תחילת השנה הנוכחית. במשרד האוצר טוענים שארגון המורים הסכים לכמות מוגבלת של חוזים אישיים בעוד שבארגון המורים מכחישים.
אתמול (שלישי) הממונה על השכר במשרד האוצר, אפי מלכין, הורה לרשויות המקומיות לנכות כסף ממשכורות המורים לאחר השביתה שהתקיימה בסוף חודש מרץ. מלכי הורה להוריד 5% משכר מורה שהחליט לא לתת ציון מגן לכל כיתה וכ-2.5% משכרו של מורה שלא הגיע לאסיפת הורים או לטיול שנתי."
במכתב מיוחד שמלכין שלח לרשויות המקומיות הוא הסביר את הסיבה לצעד הדרסטי: "מטרה מרכזית בחטיבה העליונה היא קיום תהליך לימודי אשר בסיומו יוכל תלמיד לגשת בהצלחה לבחינת הבגרות. קבלת ציון ובמועדו היא אבן דרך משמעותית מאוד בתהליך זה על אחת כמה וכמה, ציון שמהווה חלק מציון הבגרות הכולל של התלמיד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה