קריירה ולימודים

מגדל בדרך למהפכה: זה השירות החדש שיוצע עבור עובדי החברה

חברת מגדל ביטוח ופיננסים פתחה מרכז ייעוץ חדש עבור עובדיה. הפלטפורמה תציע הכוונה וסיוע בנושאי קריירה, לימודים והכשרות. לצורך הקמת המרכז עברו צוות הגיוס בחברה הכשרה מקיפה, במהלכה קיבלו הסמכה מקצועית
מערכת ice |  3
מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (צילום Magma Images)
חברת מגדל ביטוח ופיננסים הודיעה בהצהרה לתקשורת השבוע על הקמת מרכז קריירה פנים ארגוני חדש. במרכז ינתנו מגוון שירותי ניהול ייעוץ והכוונה לעובדי החברה בנושא ניהול הקריירה שלהם בארגון. הפלטפורמה החדשה צפויה לתת מענה במספר רחב של נושאים. 
מטרת המרכז היא הקניית כלים פרקטיים לעובדים לתכנון קריירה בשוק הקריירה הבלתי יציב של ימינו. במרכז יחשפו העובדים למגמות שונות ויוכלו להתוות לעצמם מסלול ייחודי המתאים לכישוריהם ויכולתיהם. המרכז ייתן שירותים כמו ייעוץ בנושא בחירת תואר אקדמי, עתודות ניהוליות, קורסים, הכשרות פנימיות ומתן משובים מקצועיים לאחר מעבר של תהליכי אבחון ניהוליים ועוד. 
ישרת את עובדי החברה. מרכז הקריירה החדש במגדל צילום: עירד נצר
ישרת את עובדי החברה. מרכז הקריירה החדש במגדל (צילום: עירד נצר)​
לצורך הקמת המרכז עברו צוות הגיוס בחברה הכשרה מקיפה. במהלך ההכשרה קיבלו הסמכה מקצועית בתור "יועצי קריירה". ההכשרה הועברה על ידי חברת כוח האדם מכון אדם מילוא. במהלך ההכשרה ניתן דגש מיוחד על צרכיהם של עובדים בתחום הפנינסיים בכלל ועובדיה של חברת מגדל בפרט.  
 
המרכז הוקם לאחר שבדיקה פנים ארגונים בחברת הפיננסים מגדל חשפה כי כ-40% מהגיוסים הכלל ארגוניים אוישיו על ידי קידומים פנימיים. חברות רבות החלו להציע שירותים דומים של מרכזי קריירה פנים ארגוניים מתוך ניסיון להשאיר כוח אדם בתוך החברה. "המעברים הפנימיים בתוך הארגון חידדו לנו את הצורך להקים פלטפורמה חדשנית המציעה מסלולי הכוונה אישיים המותאמים לעובדי מגדל", מסרה לירון בריטשנר מנהלת מחלקת הגיוס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחד שיודע
    אחמד מוסא 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה נראה ביזבוז ענק של כספי המבוטחים. לא היה ולא יהיה, למי שאין קשרים לא מתקדם.
    סגור
  • 2.
    חברה בעייתית
    של 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שיעזור. חברה עם הרבה בעיטת
    סגור
  • 1.
    חברה בעייתית
    של 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שיעזור. חברה עם הרבה בעיטת
    סגור