קריירה ולימודים

כוכב הרשת הבינלאומי בהחלטה דרמטית: האם יחזור לישראל?

הגעתו של הכנס השנתי של כוכב הרשת הענק, הבלוגר הישראלי-ערבי Nas Daily - היה בספק לאור הביקורות שקיבל על תמיכתו בישראל. אבל למרות הכול, נאס דיילי החליט אחרת
מערכת ice | 
נוסייר יאסין (צילום Lyn Averson, Mount Studio)
אחד הבלוגרים המצליחים בעולם, Nas Daily או בשמו האמיתי נוסייר יאסין, מקיים מידי שנה את Nas summit, ועידה בנושא תוכן ברשת. לאחר שאשתקד הגיעה לראשונה לתל אביב, השנה בעקבות המצב הביטחוני והביקורת העולמית שספג דיילי בשל תמיכתו בישראל היה חשש כבד לקיומה בארץ. חשש זה הופרך אתמול (רביעי) כאשר נודע כי הכנס יתקיים בישראל כמתוכנן.
Nas summit תתקיים בתל אביב ב-2 ביוני ותארח את קייסי נייסטאט, יוטיובר בעל 12 מיליון העוקבים ותומך ישראל בנוסף לאביב גפן וגיא לרר. רגב גור, מייסד ומנכ"ל חברת Narrative, אחראי על ארגון האירוע בארץ ואורח הכנס בעצמו התייחס לחשש ביטולו ואמר: "לא היה לי ספק שגם השנה נקיים את הכנס המיוחד בארץ. דווקא בימים אלו ישנה חשיבות עליונה להביא לכאן יוצרי תוכן מחו"ל, שיציגו לקהילה שלהם מה באמת קורה בארץ." הועידה עתידה להתקיים בחמש ערים נוספות בהן: סן פרנסיסקו, דובאי וסינגפור.
 
דיילי הוא וידאו בלוגר ישראלי-ערבי צעיר שגדל בכפר עראבה שבצפון וזכה להצלחה עולמית לאחר ששיתף בכל יום במשך 1,000 ימים סרטון באורך של דקה בלבד ואלה הגיעו למעלה מ-4 מיליארד צפיות. לאחר מתקפת הטרור של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר הביע תמיכה בישראל ואף התחיל להזדהות כישראלי-פלסטיני. בשנים האחרונות הרחיב דיילי את פעילות לאפיקים נוספים בהם: סטודיו ליצירת סרטוני וידאו ואקדמיה המציעה שיעורים מקוונים המלמדים כיצד לייצר תוכן ולהרוויח מכך כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה