קריירה ולימודים

פרס הסתדרות העובדים הלאומית הוענק ליו"ר ועד yes

יו"ר הוועד מזה ארבע שנים קיבל את הפרס השנתי, 'מגן העובדים', והגיב בצניעות "הפרס הוא של העובדים". הסיבות לבחירות בו: הצליח למנוע את העברת חטיבות המטה של yes לפלאפון ולשפר את תנאי העובדים
מערכת ice | 
בניין yes (צילום פלאש 90)
הסכם yes UP אותו השיג ועד עובדי yes זיכה את יו"ר הוועד בפרס מגן העובדים. אתמול בערב קיבל יו"ר ועד עובדי Yes, אלי כהן, את הפרס השנתי של ההסתדרות הלאומית לוועד המצטיין.
את הפרס העניקו יו"ר ההסתדרות יואב שמחי ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון במסגרת הופעה של הפסטיגל אליה הגיעו אלפי עובדים המאוגדים בארגון. "הסכם Yes UP שנתתם את הנשמה כדי שייחתם מול הנהלת החברה קידם את הבטחון התעסוקתי של העובדים שנות דור, והוסיף עשרות מיליוני שקלים לעובדים", אמר שמחי.
 
ההסכם הקיבוצי החדש, עליו נשא ונתן הוועד במשך חודשים ארוכים, הרחיב את מטריית ההגנה של העובדים והבטיח להם בטחון תעסוקתי לצד הרחבת הזכויות וההטבות המגיעות להם. בהסכם הובטח, בנוסף, כי חטיבות המטה יישארו ב-yes ולא יועברו לפלאפון.
בין ההישגים הבולטים בהסכם yes UP: מענק פונדקאות, בפעם הראשונה הבונוס השנתי מעוגן בהסכם ותקציבו יוכפל במהלך ההסכם, שכר המינימום בחברה יהיה גבוה ב-7% מעל לקבוע בחוק, כל עובדי החברה יקבלו הפרשה של 7.5% לקרן השתלמות, במהלך ההסכם ייגדלו ההפרשות לביטוח הפנסיוני והסוציאלי, נשמרה העלאת השכר השנתית של 2%, סבסוד הארוחות עלה ל-31 שקל לכל העובדים, האש"ל לטכנאים עלה ל-35 שקלף תשלום יום מחלה מהיום הראשון.
דמי ההבראה הועלו ל-520 שקל, העובדים יקבלו תוספת ימי בחירה, 1,000 שקל בשנה עבור ביגוד, ביטוח בריאות מוגדל, הטבות להורים לילדים של 1,000 שקל לקייטנה ו-200 שקל לחודש לגני הילדים, תוספות שכר לטכנאים ולעובדי המרלו"ג, ולבסוף – מענק חתימה לכל עובד מוותק של חצי שנה והסכם פרישה מרצון של 250%.
 
אלי כהן, תושב עוטף עזה העובד ב-yes כטכנאי וכמנהל מאז הקמתה, הגיב בצניעות: "חברים יקרים, הפרס הזה לא שייך לי - הוא שלכם, העובדים! אתם אלה שנותנים את הנשמה כל יום. אתם, שעמדתם איתנו במשא ומתן עד שהבאנו את הסכם yes UP. ותודה ענקית להסתדרות הלאומית, הגב של כולנו, שהעניקו לנו את הכבוד הגדול הזה. לכבוד הוא לנו שאתם השותפים שלנו לדרך. קרו לנו הרבה ניסים השנה. לחיי עוד שנים של הצלחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה