קריירה ולימודים

בנק הפועלים מחלק מענקים: האם גם אתם זכאים?

קרן "פועלים להצלחה" של בנק הפועלים מעניקה מלגה בסכום של 10,000 שקל ל-100 סטודנטים מהפריפריה החברתית-כלכלית  מכל רחבי הארץ, בצירוף חבילת כלים חדשניים לקריירה

מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום Magma Images, unsplash, פלאש 90/ נתי שוחט)
בנק הפועלים מפרסם קול קורא לסטודנטיות וסטודנטים מרחבי הארץ להגשת בקשה למלגות לימודים במסגרת קרן "פועלים להצלחה". בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית ובשיתוף עמותת "חינוך לפסגות", מציע זאת השנה השלישית ברציפות את מלגת "פועלים להצלחה", שמעניקה מלגות לסטודנטים בגובה כולל של מיליון שקלים. 
קרן פועלים להצלחה מעניקה מסלול חדשני וייחודי של מלגות שכולל קבלת מלגה כספית בסך 10,000 שקלים, קבלת סט כלים עכשוויים כהכנה לקריירה ולעולם התעסוקה החדש- בוטקמפ, סדנאות והרצאות וכן פיתוח מנהיגות חברתית – התנדבות בהיקף של כ- 160 שעות בשנה עם ילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות באחד ממרכזי חינוך לפסגות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל. ההתנדבות מתמקדת בהעצמה אישית וחברתית ובהדרכה של חינוך פיננסי וכלים לחיים.
קרן 'פועלים להצלחה' פועלת למען הדור הבא בישראל, סטודנטים ובני נוער כאחד, מתוך שאיפה לתרום לצמצום פערים חברתיים ולקדם עצמאות פיננסית בישראל. 
הקרן מעניקה לסטודנטים שמגיעים מהפריפריה החברתית והכלכלית בישראל סט כלים וליווי אישי מקצועי לקידום הצלחתם העתידית ולהשתלבות בעולם התעסוקה. השנה התקיים בוטקמפ שכלל הרצאות השראה עם מנכ"ל Google ושלל סדנאות מעשיות להשתלבות בעולם העבודה. כמו כן התקיימו הרצאות לאורך השנה עם כלים לחשיבה מחוץ לקופסא ופיתוח יצירתיות, כמו גם סדנאות בחינוך פיננסי.
 
נעמה הלוי- פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "כחלק מהתמיכה המתמשכת של הבנק לקידום החברה והקהילה אנו ממשיכים את פעילות קר המלגות, אשר מאפשרת לסטודנטים לא רק שקט כלכלי ואישי, אלא גם ארגז כלים  מתקדם שמעניק להם מנוף להתפתחות ואשר מותאם לעולם התעסוקה החדש. באמצעות מלגות לימודים להשכלה גבוהה אנו מחזקים את הסטודנטים, אך גם את המעגלים הסובבים אותם ובכך מייצרים מכפילי כוח. כל סטודנט, כתנאי לקבלת המלגה, מתחייב להתנדב 160 שעות במרכזי חינוך לפסגות וללוות ילדים בעלי פוטנציאל מצוינות בפריפריה להצטיינות בלימודים ולפיתוח מנהיגות אישית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה