קריירה ולימודים

לא רחוק מכאן: זו המדינה שהכי כדאי להיות בה נווד דיגיטלי

אם חשבתם על לעבור למדינה בה תוכלו לעבוד מהבית ולהנות מתנאי מחייה טובים, פורטוגל עלולה להיות האופציה המושלמת עבורכם
מערכת ice | 
כשאתם חושבים על המושג "נווד דיגיטלי", אתם כנראה מדמיינים יעדים טרופיים. אבל המגמה גדלה גם באירופה ופורטוגל הודיעה זה עתה על תוכנית נוודים דיגיטליים חדשה, שתיפתח להגשת מועמדות החודש. הממשלה אישרה בשבוע שעבר, כי החל מה-30 באוקטובר, עובדים מכל מדינות שאינן חלק מהאיחוד האירופי או מהאזור הכלכלי האירופי, יכולים להגיש בקשה לאשרת עבודה ותושבות מרחוק.
יידרשו הוכחת תושבות מס, פרטי העסקה, כגון חוזה, וראיה על הכנסת העובדים. המועמדים יצטרכו גם להרוויח לפחות פי ארבעה מהשכר הלאומי הפורטוגלי. זה כרגע 822 אירו (798 דולר), כך שההכנסה החודשית המינימלית לנוודים דיגיטליים תהיה בסביבות 3,288 אירו. קהילת הנוודים הדיגיטליים צומחת במהירות באירופה, כאשר יותר ויותר מדינות יוצרות ויזות ספציפיות לזרים לעבוד בהן מרחוק. קרואטיה, איסלנד ויוון הן בין אלו שכבר מציעות את הסגנון הזה של ויזה, בעוד שאחרות כמו ספרד מתכננות להשיק אותן בקרוב.
 
פורטוגל היא כבר יעד מוביל לעבודה ומגורים בחו"ל. חופים, ערים והרים - במדינה הקטנה עם אוכלוסייה של 10 מיליון איש, יש את הכל. ובשילוב עם רמת מחיה זולה יותר בהשוואה למדינות רבות באירופה וארה"ב, הוא הפך לפופולרי בקרב הנוודים. כ-7,000 אמריקאים חיו בדרום אירופה בסוף שנת 2021, על פי הנתונים העדכניים ביותר שפרסם משרד ההגירה והגבולות הפורטוגזי. בסך הכל, אחוז הזרים המתגוררים בפורטוגל נמצא בשיא של כל הזמנים.
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה